گرانترین برندهای معروف لباس | 1+11 برند گران قیمت جهان

در حوزه مد و پوشاک گرانترین برندهای معروف لباس همواره محبوبیت بالایی در میان مخاطبان این حوزه داشته‌اند. که با وجود هزینه های گزاف این محصولات ولی به دلیل کیفیت بالا و طرح‌های متمایز توانسته‌اند مشتریان پرشماری را برای خود به ارمغان بیاورند. در ادامه با برخی از این برندها آشنا خواهید شد.

بررسی برندهای گران قیمت و مشهور جهان در حوزه پوشاک

هر کدام از برندهای گران‌قیمت جهان از ویژگی‌ها و مزیت‌های متفاوتی بهره‌مند هستند که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهید شد

·برند گوچی

گوچی به عنوان یکی از برندهای لوکس مد در جهان شناخته‌ می‌شود،این برند در سال 1921 توسط گوچیو گوچی تاسیس شد و امروزه دارای بیش از 250 نمایندگی در سرتاسر جهان بوده و در کشور ایتالیا که زادگاه این برند نیز محسوب می‌شود، پرفروش‌ترین برند است.

برند گوچی

پشتکار بالای گوچیانو گوچی به عنوان اصلی‌ترین عامل موفقیت این برند شناخته می‌شود. او توانست با ایده‌های خلاقانه، کیفیت بالا و طرح‌های چشم نواز محصولات خود را به محبوبیت بالایی در میان افراد ثروتمند رسانده و برند خود را به اوج قدرت برساند.

·برند هرمس

برند هرمس از جمله محبوب‌ترین برندهای فرانسوی در زمینه تولید کالاهای لوکس است،که در سال 1837 فعالیت برند خود را با تولید لوازم جانبی سوارکاری آغاز کرد. به مرور زمان کیفیت بالا، موجب شد تا برند هرمس تنوع محصولات خود را گسترش داده و حضوری فعال‌تر را در حوزه مد به نمایش گذاشت.

در طراحی لوگو برند هرمس از نماد اسب استفاده شده که اشاره به پیشینه این برند و فعالیت ابتدایی آن در حوزه تولید لوازم سوارکاری دارد. لوگوی متفاوت این برند نقشی اساسی را در شناخته‌شدن آن برای مخاطبان ایفا کرده است.

·برند لوییس ویتون

یکی از گرانترین برندهای معروف لباس که محصولات لوکس آن مخاطبان پرشماری در سرتاسر جهان دارد، برند لوییس ویتون است. لوییس ویتون به عنوان مالک این برند فعالیت خود را با تولید چمدان و کیف‌های دستی آغاز کرد.

برند لوییس ویتون

نبوغ او در کنار آموزش دیدن تحت نظر افراد با تجربه در حوزه مد، موجب شد تا برند لویی ویتون روز به روز به شهرت بیش‌تری دست یافته تا امروز که این برند به یکی از گران‌ترین برندهای در جهان مبدل شده است.

همچنین بخوانید :  نکاتی که باید درباره برند گس (Guess) بدانیم | آشنایی با لوگوی برند گس

برند فندی

با گذشت حدود یک قرن از فعالیت برند فندی در حوزه مد، این برند هم‌چنان به عنوان یکی از گران‌ترین برندها در جهان شناخته می‌شود. زادگاه این برند کشور ایتالیا بوده و محصولات متعددی از جمله: کیف، پوشاک، عینک و عطر را به مشتریان ارائه می‌کند.

استفاده از لوگوی فندی در محصولات این برند نقشی اساسی را در به شهرت رسیدن آن ایفا کرده است. این لوگوی خلاقانه با ترکیب حرف اول FENDI طراحی شده و قرار گیری دو حرف F در کنار یک‌ دیگر، جلوه‌ای زیبا را برای مخاطبان فندی ایجاد نموده است.

برند شنل

کوکو شنل موسس برند شنل، یکی از مشهورترین چهره‌ها در حوزه مد شناخته شده و از او به عنوان یکی از قدرتمندترین و بانفوذترین بانوان تاریخ یاد می‌شود. بسیاری از کارشناسان حوزه مد دلیل شهرت برند شنل را پرسونال برندینگ قوی کوکو شنل می‌دانند.

برند شنل

امروزه طیف وسیعی از محصولات توسط برند شنل به مخاطبان عرضه می‌شود که پوشاک و جواهرات این برند جزو گران‌ترین تولیدات به شمار می‌آیند. با وجود قیمت بالای محصولات شنل، این برند هم‌چنان مشتریان بسیاری دارد.

برند زارا

در سال 1975 آمانسیو اورتگا یکی از گرانترین برندهای معروف لباس را با نام زارا تاسیس کرد. زادگاه این برند کشور اسپانیا بود و توانست در مدت زمانی کوتاه در این کشور به شهرت بالایی دست پیدا کند. به مرور زمان زارا توانست تولیدات خود را به کشورهای دیگر نیز گسترش دهد.

استفاده از روش Fast fashion  از موثرترین عوامل دخیل در موفقیت برند زارا شناخته می‌شود. در این روش برندها محصولات خود را به صورت مستمر تنوع بخشیده و با کاهش کیفیت محصول در راستای کاهش قیمت آن تلاش می‌کنند.

برند باربری

زمانی که صحبت از لوگوهای مشهور حوزه مد به میان می‌آید، لوگو برند باربری یکی از اولین مواردی است که به ذهن هر شخصی خطور می‌کند. خلاقیت به کار رفته در طراحی این لوگو در محصولات باربری نیز به چشم می‌خورد و همین موضوع موجب شده تا مشتریان متعددی به دنبال خرید محصولات جدید باربری باشند.

برند باربری

آشنایی و تسلط توماس باربری موسس این برند، به انواع مختلف پارچه و ایده‌های خلاقانه او، از دیگر عواملی بود که در به قدرت رسیدن برند باربری نقش داشت. امروزه باربری حدود 500 شعبه در سرتاسر جهان داشته و فروشی بیش از 1 میلیارد دلار را بدست آورده است.

همچنین بخوانید :  آشنایی با تاریخچه + داستان لوگو برند لاگوست

برند پرادا

برند پرادا یکی دیگر از گرانترین برندهای معروف لباس در جهان است که فعالیت خود را در مهد مد در جهان یعنی کشور ایتالیا آغاز کرد. ماریو پرادا به همراه برادرش توانست به سرعت هر چه تمام مسیر پیشرفت را طی کرده و در مدت زمان 6 سال پس از تاسیس برند، به عنوان تامین کننده کیف و کفش خانواده سلطنتی ایتالیا منصوب شود.

پس از فوت خالق پرادا، مدیریت این برند به خواهر ماریو پرادا منتقل شد و او توانست از طریق تدوین استراتژی‌های مناسب و برنامه‌های دقیق برند پرادا را به روزهای اوج خود بازگرداند. همکاری با افراد مشهور جهان نیز نقشی اساسی را در افزایش محبوبیت پرادا ایفا کرده است.

برند دولچه و گابانا

دولچه و گابانا از پرتکرارترین نام‌هایی است که در حوزه مد به گوش می‌خورد. دومنیکو دولچه موسس این برند، با توجه به پیشینه خانوادگی در حوزه مد و هم چنین تحصیلات خود در این زمینه، نقشی اساسی را در به قدرت رسیدن دی اند جی ایفا کند.

برند دولچه و گابانا

دیگر موسس برند دولچه و گابانا یعنی استفانو گابانا نیز نقشی کلیدی در مدیریت این برند داشت. او بر خلاف دومنیکو دولچه در کودکی اطلاعات زیادی در حوزه مد نداشت؛ اما به مرور زمان با مطالعه مجلات و کتاب‌های مرتبط و هم‌چنین تحصیل در رشته طراحی، توانست به سطح بالایی دست پیدا کند.

برند ورساچه

ورساچه یکی از لوکس‌ترین برندهای جهان است که در سال 1978 توسط گیانی ورساچه تاسیس شد. از جمله عوامل اصلی در به شهرت رسیدن برند ورساچه می‌توان به: الگوهای جذاب، رنگ‌بندی‌های متفاوت، طراحی‌های خاص و مخاطب‌پسند اشاره کرد.

امروزه برند ورساچه به عنوان یکی از مشهورترین برندهای در حوزه مد و پوشاک شناخته می‌شود که مجموعه‌ای از البسه مردانه و زنانه، عطر و ادکلن، جواهرات و ساعت را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

برند آرمانی

نام برند آرمانی با جورجیو آرمانی موسس این برند گره خورده است. او به عنوان یکی از بانفوذترین و مشهورترین افراد جهان در حوزه مد، توانسته برند خود را به یکی از قطب‌های حوزه مد و پوشاک مبدل کند.

همچنین بخوانید :  لوگو برند لباس مردانه | مشهورترین لوگوها در حوزه مد💎

برند آرمانی

در طول سال‌های فعالیت آرمانی همکاری با برندهای مشهور و باکیفیت مد، تولید محصولات متنوع، طراحی لوگو جذاب و توجه به سلیقه مخاطبان موجب شده تا با وجود قیمت بالا، محصولات این برند هم‌چنان مشتریان بسیاری داشته باشد.

برندینگ قدرتمند، راه کار دستیابی به فروش بالا

با نگاهی به پیشینه و عملکرد گرانترین برندهای معروف لباس نکات مهمی را می‌توان تفسیر کرد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب شده تا برندها بتوانند به قدرت فعلی خود دست پیدا کنند، برندینگ اصولی و استراتژی مناسب آن‌ها بوده است.

شناسایی نقاط ضعف و قوت، شناسایی سلایق مخاطبان، تهدیدها و فرصت‌ها و راه‌کارهای حضور موفق در حوزه کسب و کار تنها تعداد محدودی از مزایای بهره‌مندی از خدمات برندینگ محسوب می‌شود. اگر شما نیز می‌خواهید فعالیت خود را به صورت اصولی و با همراهی متخصصان برندسازی به پیش ببرید می‌توانید در کنار متخصصان آی مدیر اهداف خود را محقق کنید.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

 سوالات متداول

گران قیمت ترین برند لباس در جهان کدام است؟

برند لویی ویتون با ارزشی در حدود 28.1 میلیارد دلار و فروش سالانه‌ای در حدود 10.1 میلیارد دلار به عنوان گران‌قیمت ترین برند لباس در جهان شناخته می‌شود.

فست فشن چیست؟

در این روش برندها محصولات خود را به صورت مستمر تنوع بخشیده و با کاهش کیفیت محصول در راستای کاهش قیمت آن تلاش می‌کنند.

برندهای گران‌قیمت جهان چگونه توانسته‌اند به موفقیت فعلی خود دست پیدا کنند؟

با نگاهی به پیشینه و عملکرد گرانترین برندهای معروف لباس نکات مهمی را می‌توان تفسیر کرد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب شده تا برندها بتوانند به قدرت فعلی خود دست پیدا کنند، برندینگ اصولی و استراتژی مناسب آن‌ها بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا