چگونه برند شخصی خود را معرفی کنیم ؟

چگونه برند شخصی خود را معرفی کنیم؟ این سوال در ذهن صاحبان کسب و کارها و کسانی که به تازگی وارد دنیای تجارت شده‌اند، وجود دارد. امروز قصد داریم در مورد نحوه برندینگ کسب و کارها صحبت کنیم. در این مقاله قرار است در مورد صفر تا صد معرفی برند شخصی، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم که با استفاده از آنها بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید. بعداز طی کردن مراحل برند‌سازی که در مقاله قبلی به آن اشاره کردیم، شما ملزم هستید برند خود را چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین معرفی کنید.

چگونه برند شخصی خود را معرفی کنیم ؟

پیامی که شما به وسیله آن خود را معرفی می‌کنید بسیار مهم است. کلمات مورد استفاده در توضیح برند، بر ذهنیت مشتریان بسیار تاثیر دارد. افرادی که پیام شما را میخوانند و یا به هر نحوی دریافت می‌کنند امکان دارد مشتری شما باشند.

این کاملا قابل درک است که اگر شما بخواهید خود را در چند کلمه معرفی کنید، کار سختی است. مخصوصا زمانی که درباره‌ی کاری که انجام می دهید، به خصوص به عنوان برند شخصی، به شفافیت صحبت کنید.  در بسیاری از موارد، شما استعدادهای بسیار و مهارت‌های زیادی دارید که می‌توانید به مردم کمک کنید. واقعا سخت است که آن را به روشی که برای مشتری بالقوه قابل درک شود، بیان کنید. هرچه قدر شما شفاف‌تر صحبت کنید به نفع برند شماست. دقیقا این موضوع باید کاملا درک شود که کسب و کار شما دقیقا به معرفی برند شما تاثیر دارد. اهمیت این مقاله نه تنها به این ربط دارد که شما به نحوه توضیح آنچه انجام می دهید برای دیگران اطمینان دارید. بلکه به این بستگی دارد که دیگران بتوانند کاری که شما انجام می‌دهید به نحوی درک کنند که بخواهند از آن استفاده کنند.

همچنین بخوانید :  برندینگ تجهیزات پزشکی به همراه بازاریابی تجهیزات پزشکی🩺

چگونه برند شخصی خود را معرفی کنیم ؟

از نام‌های ساده و خوانا استفاده کنید

هنگامی که می‌خواهید خود را به بقیه معرفی کنید دقت کنید که عنوان مورد نظر، معرف شما می‌باشد. پس سعی کنید از واژه هایی استفاده کنید که علاوه بر اینکه سادگی هستند تلفظ دشواری نداشته باشند. بگونه‌ای که هر کس در هر سنی بتوانید آن را به راحتی تلفظ کند. هنگامی که می‌خواهید برند یا کسب‌و‌کار خود را به کسی معرفی کنید بهتر است شفاف‌سازی کنید. زمانی واژه‌ یا محتوایی در ذهن می‌ماند که ما آن محتوا را بخوانیم و سپس به زبان بیاوریم. مخاطبی که با نام برند شما مواجه می‌شود باید به سادگی آن راه بخواند و تلفظ کند. در نتیجه نام برند در ذهن می‌نشیند و فراموش نمی‌کند. سعی کنید از واژگانی که استفاده می‌کنید، درک داشته باشید. این واژگان در شعن و مناسب برند شما باشند.

فعالیت های خود را معرفی کنید

سعی کنید زمانی که قصد توضیح و شرح فعالیتی را دارید، همه جانبه و گسترده صحبت کنید. شما بایدخیلی بلند پروازی نکنید و بگویید: “من با … کار می کنم” و در مورد اینکه با چه کسی کار می کنید صحبت کنید. “من با صاحبان مشاغل کوچک کار می کنم تا به آنها کمک کنم ویدیو بسازند یا به آنها کمک می کنم از ویدئوها در تجارت خود استفاده کنند.” سعی کنید در تمام فعالیت و کار‌های خود چارچوب داشته باشید. تا بتوانید روشی را که برای کار با مخاطبان استفاده می کنید، موثر واقع شود.

فعالیت‌ها و چگونگی انجام آن را توضیح دهید

به این مثال ها توجه کنید: «من به مشتری‌ها کمک می‌کنم تا ویدیوهایی برای کسب‌وکارشان نیاز دارند را بسازند». دوم این است که «من به آنها کمک می‌کنم آن ویدیوها را به گونه‌ای بسازند که واقعاً صدای واقعی آنها را نشان دهد، نحوه استفاده از امکانات آنها را بیان کند و به آنها کمک کنم این کار را با ساده‌ترین روش انجام دهند». به این نکته توجه کنید “هدف هر دو ایده پردازی ویدیو و ایجاد ویدیو است. این الگوی آنها برای کار با مردم می‌باشد. روش آنها این است که چگونه برند شخصی خود را معرفی کنیم؟ تصور کنید با مشاوره تلفنی تماسی دارید. کدام یک رو ترجیه می‌دهید. قطعا موردی که هدف و خدمات خود را واضح تر بیان کرده باشد.”

همچنین بخوانید :  اهمیت اخلاق در توسعه ی برند

فعالیت‌ها و چگونگی انجام آن را توضیح دهید

روش بازاریابی یک به صفر و یک به یک را اعمال کنید

هنگامی که تازه شروع به برندسازی کرده‌اید، در این بخش خاص از معرفی خود به افراد دیگر هستید. بازاریابی یک به صفر که در آن یک وب‌سایت و یک لیست ایمیل می‌سازید، بازاریابی یک به صفر است. بازاریابی یک به یک این است که شما خارج از محیط کار، دست می‌دهید و به مردم می‌گویید چه می‌کنید و از کسب‌وکارتان توضیح می‌دهید. تا جایی که ممکن است محل حضور مخاطبان خود را پیدا کنید و تا حد امکان با افراد بیشتری ملاقات کنید. هر هفته، هر ماه خود را به افراد مختلف معرفی کنید تا به مکان‌هایی بروید که مخاطبان شما هستند.

از صفحات لندینگ مشخص استفاده کنید

راه دوم این است که مطمئن شوید که صفحه معرفی خود را به درستی در مکان‌هایی که مردم برای یافتن شما می روند پر کرده اید. این ممکن است  رسانه‌های اجتماعی، بخش‌های کوچک بیوگرافی، بخش‌های «درباره من» در صفحه فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر و یا سایز ابزار های برند سازی نیز باشد.

همه اینها مکان های اجتماعی هستند که مشتریان برای جستجوی موردی به آنجا می‌روند. اطمینان حاصل کنید که بیوگرافی شما این موضوع را بیان می‌کند، این موارد در مورد آنچه انجام می‌دهید، به چه کسانی کمک می‌کنید و چگونه این کار را انجام می‌دهید. مطمئن شوید که آنها آگاه شده‌اند که  چگونه می‌توانند خیلی سریع و مختصر با شما در تماس باشند. در این بخش تاکید میکنم به واژه هایی که استفاده می‌کنید، دقت کنید.

از صفحات لندینگ مشخص استفاده کنید

شبکه‌های اجتماعی خود را فعال کنید

دلیل اینکه پروفایل های اجتماعی در این مرحله از دیگر موارد بسیار مهم هستند این است که بیشتر افراد پس از دیدن پروفایل شما، به دنبال شما خواهند بود. آنها قبلاً در رسانه های اجتماعی با شما در ارتباط هستند زیرا زمانی که شما آنجا بودید، اطلاعات رسانه‌های اجتماعی آنها را دریافت کرده‌اید. سعی کنید بیوگرافی صمیمی را از خود یه نمایش بگذارید تا مشتریان بتوانند با شما ارتباط بگیرند. در شبکه‌های اجتماعی هر چیزی را که احساس می‌کنید به شما کمک می‌کند تا بهتر معرفی شوید، استفاده کنید. سعی کنید لینک‌های ارتباطی مانند ایمیل و سایت را در شبکه اجتماعی خود در دسترس قرار دهید.

همچنین بخوانید :  مدیریت برند چیست؟ | مراحل و نکات کلیدی در مدیریت برند👌

اصلی‌ترین نکته‌ای که کارشناسان آی‌مدیر ضروری می‌دانند که در برند‌شخصی بیان کنند” نام شما” در گوگل است.

در جستجوی گوگل، گوگل در مورد شما چه به نمایش می‌گذارد؟ بسیاری از مردم گاهی اوقات فقط شما را در گوگل جستجو می کنند. اگر آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی شما را جستجو نمی‌کنند، با جستجوی شما در گوگل باید مخاطب و مشتری جذب فعالیت‌های شما شود.

شما برای این که بتوانید در گوگل شناخته شوید نیازمند پلتفرمی هستید که می‌توانید با پلتفرم ساخت پروفایل آی مدیر به آسانی رزومه و برند خودتون رو بسازید و رایگان برند خود را در صفحه اول گوگل داشته باشید که با همین قدرت شما یقینا مشتری ها و یا کارفرمایان زیادی را به سمت خود جذب می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا