لوگو و برند هرمس: برندسازی سنتی در بهترین حالت خود

برند هرمس یکی از شناخته شده‌ترین برندها در تاریخ صنعت مد است. تاریخچه جذاب خانواده و شرکت هرمس همچنین نمادگرایی لوگو ی برند هرمس، همگی ریشه در تولید کالاهای چرمی نفیس دارند. لوگو هرمس با طراحی خاصی که دارد، باعث شده در پرسونال رندینگ آن بسیار تاثیر گذار باشد.

تفسیر و اهمیت لوگوی برند هرمس

لوگو ی هرمس از ریشه‌های این شرکت الهام گرفته است. این شرکت در سال 1837 تاسیس شد. آنطور که به نظر می‌رسد، لوگو برند هرمس از نقاشی آلفرد دو دروکس هنرمند فرانسوی با عنوان “Le Duc Attele, Groom a L’Attente” الهام گرفته که کالسکه اسبی در انتظار داماد نشان می‌دهد. به تازگی بررسی‌های زیادی انجام شده که اشاره به شباهت‌های  این دو اثر دارد.

شرح لوگوی برند هرمس

اسب در مقایسه با شکل انسان بسیار بزرگ‌تر و برجسته‌تر به نظر می‌رسد. این نشان دهنده ماموریت اصلی شرکت است که تولید کالاهایی برای استفاده از اسب (زین، لجام و غیره) بود. گاهی اوقات، طراحی لوگو با نام شرکت و دفتر مرکزی همراه می‌شود، اما بیش‌تر اوقات، به تنهایی ظاهر می‌شود. کلمه “پاریس” با حروف sans-serif تنظیم شده در حالی که نام “Hermès” در یک حروف متوالی متمایز درست شده است.

معنی نام هرمس چیست؟

این شرکت به افتخار بنیانگذار آن، تیری هرمس نامگذاری شد. از زمان شروع آن بیش از دو قرن پیش، نام تجاری تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. زمانی که نوه‌های هرمس، مدیریت شرکت را بر عهده گرفتند نام آن‎را به Hermès Frères تغییر دادند، تا این واقعیت را خاطر نشان کنند که آن دو، برادرند. این نام نمادی از ایده آل‌های شرکت در طول چندین دهه محسوب می‌شود. هم کارمندان شرکت و هم مشتریان آن پیوندهای احساسی و تاریخی با این نام دارند. هرمس برند به لطف دهه‌ها بازاریابی، نمایش‌های باند و ایجاد شهرت عالی برای محصولاتش، توانسته به این سطح فعلی موفقیت دست یابد.

همچنین بخوانید :  همه چیز در مورد برند لیورجی | ارزان و با کیفیت

استراتژی برند هرمس

بر اساس گزارش سالانه این شرکت، محصولات و تولیدات هرمس به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • پوشاک و لوازم جانبی مردانه و زنانه (شامل کفش، کمربند، دستکش، کلاه و غیره)
  • کالاهای چرمی و سراجی
  • منسوجات و ابریشم
  • ساعت
  • عطر
  • محصولات دیگر (مانند مبلمان، جواهرات، لوازم خانگی و اثاثیه، لوازم ورزشی و ظروف غذاخوری ).

کیف مارک هرمس

4 حقیقت جالب در مورد هرمس که باور نمی‌کنید

از میراث تجارت الکترونیک گرفته تا کیف نمادین بیرکین، در اینجا 4 مورد از جالب‌ترین حقایق در مورد برند فرانسوی هرمس وجود دارد.

  1. هرمس یکی از اولین برندهای مد بود که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرد.
  2. روسری La Maison des Carrés از ابریشم 300 پروانه مزارع هرمس در برزیل ساخته شده است.
  3. ساخت یک کیف بیرکین 48 ساعت زمان نیاز دارد.
  4. نام بیرکین تقریبا از کیف حذف شد.

برند بالمین

برند بالمین از معروف ترین برندهای فرانسه هست که از محبوبیت ویژه ای در میان طرفدارانش برخوردار است و طرح های این برند همانند برند هرمس همیشه شیک و مجلل بوده است.و نیز این برند در تولید پوشاک و عطرهای دستی به کار رفته است.

در حال حاضر فروشگاه های بزرگ این برند در شهرهای مهم دنیا از جمله نیویورک، لندن، لس آنجلس،لاس و گاس و میامی فعالیت دارد.

در طراحی برند بالمین از ظرافت و زرق و برق خاصی استفاده شده که به همین علت در میان خانم های اهل مد و قشر جوان محبوبیت ویژه ای دارد.

برند هرمس و کیفیت ومدرن بودن محصولات آن

برند هرمس همیشه هم راستا با کالاهای لوکس بوده و خواهد بود. این شرکت قرن‌هاست که بر پایه‌ی شهرت بی‌عیب و نقص خود بنا شده که حتی لوگوی Hermès حس اعتماد طولانی مدت و استانداردهای بالای شرکت را تداعی می‌کند. آی مدیر مفتخر است در زمینه توسعه برندینگ و معرفی برندهای لوکس فعالیت کند تا در کنار پیشرفت کسب و کار شما در جهت رشد برندینگ شما قدم بردارد.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

سوالات متداول

آیا هرمس لوکس‌ترین برند به حساب می‌آید؟

این برند قطعا یکی از لوکس‌ترین برندهای مد در جهان است. در حال حاضر این شرکت 311 فروشگاه در آمریکا، روسیه و آسیا دارد همچنین بیش از 15000 کارمند دارد. درواقع این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و قابل تحسین‌ترین تولید کنندگان لوکس در جهان محسوب می‌شود که درآمد آن بیش از 3/8 میلیارد دلار و سود بیش از 1.8 میلیارد دلار دارد.

همچنین بخوانید :  آشنایی با برند آندر آرمور از آغاز تا به اوج رسیدن

چرا کیف‌های هرمس اینقدر کمیاب هستند؟

زیرا آن‌ها در واقع قطعات هنری هستند. هرمس یک خانه مد لوکس است که به کارهای دستی اهمیت می‌دهد. طبق عقیده هرمس، “یک صنعتگر، یک کیف”، هر Birkin توسط یک صنعتگر در یکی از آتلیه‌های اختصاصی آن‌ها در طول حدود 40 ساعت ساخته می‌شود.

هرمس را چگونه تلفظ می‌کنید؟

نام هرمس ehr-mez تلفظ می‌شود. «h» حذف می‌شود زیرا هرمس یک نام فرانسوی محسوب می‌شود. لهجه روی e دوم صدای s را بسیار ملایم‌تر از آنچه در غیر این صورت می‌شد می‌سازد، علی‌رغم این واقعیت که معمولاً در زبان فرانسوی، اگر کلمه‌ای به «s» ختم شود، بی‌صدا است.

 

معنی هرمس چیست؟

فرستاده خدایان والا ، از پروردگاران اولمپی، اسم پسر زئوس و مایا[ /toggle]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا