برند فندی محبوب ترین برند ایتالیا

برند فندی محبوب ترین برند ایتالیایی به شمار می آید که در فروشگاه های زیادی به چشم می خورد. این برند به قدری در سرتاسر دنیا معروف بوده که حتی افرادی که شناختی در مورد آن ندارند با مشاهده کردن نماد آن می‌توانند برند فندی را تشخیص دهند. پرطرفداترین محصولات آن کیف‌های دستی بوده که سالانه  افراد مشهوری از فروشگاه‌های این برند خریداری می‌کنند.

آشنایی با برند فندی

این برند در سال 1925 در رم ایتالیا توسط الدورادو وآدل فندی راه‌اندازی شد و اولین محصولات آن کالاهای چرمی بود  این برند در سال 1965 شروع به همکاری با کارل لاگرفلد یک طراح مد مشهور کردند پس از فوت مالک برند فندی در سال 1940،  5 دختر آن شروع به کار کردن  در فروشگاه‌ها و تولید محصولات کردند و باعث مشهور شدن این برند در جهان شدند

 

3 حقیقت در مورد فندی

 

در مورد برند فندی حقایقی  وجود دارد که برخی از آن‌ها باعث مشهور شدن این برند شده است.‎‎

کیف و کفش ست برند فندی

نمایش کلکسیون فندی در دیوار چین:

در سال 2007 نمایش کلکسیون این برند بر روی دیوار چین برگزار شد.

اعتراض مردم به استفاده از خز طبیعی:

بسیاری از افراد از برند فندی به علت استفاده از پوست حیوانات و خزهای طبیعی انتقاد و اعتراض می‌کنند.

دیدن شدن افراد مشهور در کمپین‌های تبلیغاتی:

در کمپین‌های تبلیغاتی این برند جی جی حدید، بلا حدید و کندال جنر در اغلب اوقات دیده می‌شوند.

5 تا از معروف ترین کیف های فندی

این برند در سال 1997  شروع به تولید کیف دستی کرد و به دلیل طرح‌های متفاوت آن نسبت به دیگر برندها بسیار محبوب شد که معروف‌ترین کیف‌های دستی شامل:

کیف دستی برند فندی

باگت:

این کیف توسط سیلویا ونتورینی فندی در سال 1997 ساخته شد . این کیف شبیه به نان باگت است و به راحتی در زیر بغل قرار می‌گیرد و همچنین کیف باگت پرفروش‌ترین محصولات برند فندی است که در سال اول تولید آن بیش از 100 هزار تا از آن فروخته شد.

همچنین بخوانید :  برندینگ در معماری و برند سازی در طراحی داخلی

کیف مون ترزور:

نام این کیف از نظر لغوی به معنای گنج من است که معمولا بندهای آن چرم بوده و دارای حلقه‌های فلزی و قفل هستند. این کیف به مدل‌های مختلفی از جمله: بند شانه‌ای جدا شدنی و دسته‌های کوتاه در فروشگاه‌های فندی دیده می‌شود.

کیف پیکابو:

این کیف بیش از یک دهه قبل وارد بازار شد . کیف پیکابو ظریف و نرم بوده و از وسط به دو نیمه تقسیم می‌شود. این کیف در انواع دسته‌های کوتاه و بند شانه‌ای وجود دارد.

کیف کمری:

این کیف بیشتر توسط آقایان در سفرها استفاده می‌شد و در سایزهای بزرگ و کوچک وجود دارد که می‌توانید علاوه بر بستن به کمر به صورت ضربدری هم ببندید.

کیف کارلیگرافی:

این کیف به احترم کارل لاگرفلد بعد از فوت او ساخته شد . کیف کارلیگرافی ساختاری شبیه به جعبه دارد و بست آن به صورت تاشو بوده و یک جا گارتی در داخل آن قرار گرفته است.

محصولات برند فندی

این برند لاکچری محصولات زیادی تولید می‌کند که کیف دستی سرآمد همه‌ی آن‌ها است .برند فندی اوایل تولید خود را بر کیف معطوف کرد و سپس محصولاتی مانند: لوازم آرایش، عطر و ادکلن، ساعت، زیورآلات، پوشاک و…..وارد بازار شدند.

محصولات برند فندی

3 مدل معروف برند فندی

این برند توسط مدل‌های زیادی تبلیغ می‌شوند و به واسطه این تبلیغ آن‌ها برند فندی به شهرت جهانی رسید. تعدادی از این مدل‌ها شامل:

امیلی سندبرگ گلد:

این چهره معروف یک تاجر و بازیگر آمریکایی است که مدل انواع برندهای مشهور دنیا شامل: دناکاران، ورساچه، فندی، گپ و….بوده واز اشخاص ثروتمند جهان به شمار می‌رود.

بلا حدید:

این مدل مشهور همواره از کیف‌های برند فندی در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنند که باعث مشهورشدن این برند شده است.

همچنین بخوانید :   نقش تجربه مشتری در ایجاد وفاداری به برند

 

راب راکو:

این چهر مشهور یک بازیگر، نوازنده و مدلینگ بوده که به عنوان سفیر عینک‌های مردانه در فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان برای برند فندی انتخاب شده است.

درآمد برند فندی

در آمد این برند حدود 800 میلیون یورو است و این میزان درآمد باعث شده که بتواند از انواع مدل‌ها برای تبلیغات برند خود استفاده کنند.

طراحی لوگو فندی

لوگو این برند در طی سال‌های مختلف تغییر  کرده است و اصلی‌ترین نماد آن F بوده که توسط طراحان برند فندی ساخته شد.

طراحی لوگو فندی

لوگو فندی در سال 1925-1965:

اولین لوگو این برند تصویری از یک سنجاب بر روی یک درخت ایستاده بودکه ماجرا این لوگو مربوط به همسر فندی است که یک نقاشی سنجاب به آن هدیه داد به همین دلیل این سنجاب در لوگوی فندی طراحی شد.

لوگو فندی در سال 1965-2000 :

با اضافه شدن فردی به نام کارل لاگرفلد یک طراح آلمانی بعد از 40 سال لوگو این برند تغییر کرد . طراح لوگو به صورتی بود که با فونت سنس سریف و حروف بزرگ کلمه فندی نوشته شده و در بالای آن نماد مونو گرام دوگانه F قرار دارد. این لوگو جدید در مقایسه با قبلی بسیار جذاب‌تر بود.

لوگو فندی در سال 2000-2013 :

بعد از سال 2000 نماد دوگانه  F حذف شد و تنها نام برند FENDI باقی ماند و باعث شده لوگو جدید نسبت به قبلی ساده‌تر و قشنگ‌تر شود.

لوگو فندی بعد از 2013:

بعد از سال 2013 طراحان فونت لوگو را تغییر دادند و از حالت تیز تبدیل به حالت گرد شد و یک طرح شیک‌تر و زیباتر از قبل به وجود آمد و کلمه ROMA  با فونت کوچک‌تر در پایین لوگو قرار گرفت این لوگو تا به امروز هنوز توسط برند فندی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید :  قدرت برندینگ چیست و چرا باید از برندینگ استفاده کنیم؟

محبوب ترین محصول فندی در جهان

برند فندی شهرت جهانی دارد که انواع محصولات آن شامل: لوازم آرایش، عطر و ادکلن، ساعت، زیورآلات، کیف و….است که محبوب‌ترین محصول آن کیف‌های دستی بوده که در انواع مختلفی مانند: باگت، پیکابو، کمری و… تولید می‌شود که سالانه فروشی بالای 800 میلیون یورو دارد. این برند همواره مدل‌های معروفی مانند: بلا حدید، راب راکو و…. در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند، همچنین لوگو آن در سال‌های مختلف تغییر کرده است که از سال 2013 لوگو با حروف FENDI و کلمه ROMA در پایین آن تا به امروز در محصولات فندی دیده می‌شود. برای فروش محصولات اول باید برندسازی را انجام دهید شما با کمک سایت آی مدیر می‌توانید اصول برندسازی را یاد گرفته و برای برند شخصی خود به کار ببرید.

همچنین در مقاله آشنایی با برند پرادا می توانید با یکی دیگر  از برندهای محبوب ایتالیایی آشنا شوید.

 

سوالات متدوال:

برند فندی از چه چرمی در محصولاتشان استفاده می‌کنند؟

این برند بیش‌تر از چرم تمساح استفاده می‌کنند که با تایید کارشناسان محصولات آن وارد بازار می‌شود.

برند فرندی به چه چیزی شناخته می‌شود؟

این برند به عنوان کمپانی شناخته می‌شود که از چرم و خز در محصولاتش استفاده می‌کند.

آیا برند فندی در ایران نمایندگی دارد؟

بله نمایندگی این برند در ایران از فعال‌ترین نمایندگی‌ها بوده که در تهران قرار دارد، همچنین در ایران لباس فندی زنانه از محبوبیت بالاتری برخوردار است .

فندی چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

این برند مانند بسیاری از برندهای دیگر از مواد قابل بازیافت برای کاهش پسماند و کمک به محیط زیست استفاده می‌کند اما هنوز در مورد استفاده نکردن از خز در محصولاتش  تصمیمش را اعلائم نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا