پاسخ کاربردی به سوال وب برندینگ یا Web Branding چیست ؟

طبق نقل قولی از افلاطون: «هر قلبی آهنگی می‌خواند، ناقص، تا زمانی که قلب دیگری آن را زمزمه کند.» افلاطون یک آتنی بود که از حدود 428 تا 348 سال قبل از میلاد در یونان باستان زندگی خود را گذراند. این در واقع نقل قول بسیار لطیفی است. بیایید یک دقیقه وقت بگذارید تا آن نقل قول را در زمینه برندسازی تجاری در نظر بگیرید. «هر قلبی آهنگی می‌خواند، ناقص، تا زمانی که قلب دیگری آن را زمزمه کند.» در این زمینه، “هر قلبی که آهنگی می‌خواند” ممکن است به عنوان کسب و کار شما و به ویژه نام تجاری شما باشد. شما به معنای واقعی کلمه آهنگ می‌خوانید، یعنی تبلیغ می‌کنید، اخبار را پخش می‌کنید، اطلاع رسانی می‌کنید برای به دست آوردن موفقیت‌های جدید و رشد کسب‌وکارتان. در این قیاس، شما خواننده، قصه گو هستید. برند شما آهنگی است که می‌خوانید. با این حال آهنگ شما ناقص است، تا زمانی که پیام شما شنیده به گوش مخاطب برسد. در ادامه به پاسخ اینکه وب برندینگ یا Web Branding چیست و همچنین ارتباط آن با سخن افلاطون پرداخته می‌شود.

وقتی رهبران، چشم‌اندازها و مخاطبان آهنگ شما را می‌شنوند، معجزه اتفاق می‌افتد

یک دانه کوچک کاشته می‌شود و زنده خواهد شد. کسب وکار شما هم مانند این دانه در حال رشد و شکوفا شدن است. این همان “قلبی است که زمزمه می‌کند”.این متعلق به مشتریان شما است، مخاطبان وفادار شما، که آهنگ شما عمیق‌ترین طنین انداز است.

آن‌ها آواز شما را شنیده‌اند، همان‌طور که افلاطون می‌گوید «پچ پچ برگشت» و با عمل پاسخ دادند. همه می‌خواهند پیام آن‌ها شنیده شود. همه ما یک آهنگ برای خواندن داریم. با این حال، در کسب و کارهای کوچک، متمایز شدن از رقبا می‌تواند چالش برانگیز باشد.

به عنوان صاحبان مشاغل کوچک، شما دائماً به دنبال راه‌های مقرون به صرفه برای انتشار اخبار، به ویژه از طریق اینترنت هستید. در پاسخ به سوال بازاریابی و وب برندینگ یا Web Branding چیست باید گفت در واقع بازاریابی وب راهی عالی برای ارتباط با افراد آنلاین است و این ما را به وب برندینگ می‌رساند.

Online Web Branding

وب برندینگ چیست؟

به طور خلاصه، وب برندینگ نحوه عملکرد آنلاین برند شما است. این موضوع در واقع استراتژی‌هایی است که برای ارتباط با اینترنت استفاده می‌کنید. این فرآیند ایجاد برند شما به صورت آنلاین است و اطمینان می‌دهد از اینکه وب سایت شما واقعاً برای شما کار می‌کند.

اگر از وب برندینگ استفاده می‌کنید؟ به گام‌های کم هزینه، دست ساز و ساده فکر کنید. با وب سایت خود شروع کنید و از آنجا ادامه دهید. توجه به موارد زیر چگونگی انجام این کار را به شما آموزش می‌دهد.

همچنین بخوانید :  قدرت اینفلوئنسرها در توسعه برند | اهمیت استفاده از اینفلوئنسرها در برند

Web Branding

یک وب سایت با برند خوب

  • آیا شما وب سایت کسب و کار کوچک دارید؟
  • آیا نشان دهنده برند شماست؟
  • آیا داستان شما را بیان می‌کند؟
  • آیا اطلاعات هدفمندی را برای تعامل و آموزش مخاطبان ارائه می‌دهد؟
  • آیا مدیریت را به طور مداوم ارائه می‌دهد؟
  • آیا مبلغ قابل محاسبه برای سرمایه گذاری ارائه کرده است؟

اگر به این سؤالات پاسخ مثبت داده‌اید یک “وب سایت با برند خوب” دارید. وب برندینگ موثر با وب سایت شما شروع می‌شود. این وب سایت شما و نام تجاری شما، در قلب کمپین تبلیغاتی شما را در کانون و مرکز قرار می‌دهد.

چرا وب برندینگ؟

وب برندینگ یک عملکرد ثابت شده است. در واقع به طور مداوم برای ارائه رشد واقعی به شرکت‌هایی که برای درست کردن آن وقت می‌گذارند، کار می‌کند. به خاطر داشته باشید که ساختن یک برند به سادگی یافتن راه‌های مناسب برای ارتباط با افراد مناسب است.

وب سایت خود را به عنوان ابزار کلیدی خود ببینید – برای ایجاد این ارتباطات و افزایش سود. مهم‌تر از همه، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما نماینده معتبری از شما، تجارت و برند شما باشد. لازم نیست پیچیده یا گران باشد. به ریشه‌های بدنه فکر کنید. مشتری خود را در ذهن خود نگه دارید. به یاد داشته باشید که داستان “پشت صحنه” شما برای کسب و کار شما بسیار مهم است و اینکه شما برند خود هستید.

دلیل خود را بدانید. بنابراین – وب سایت خود را برای گفتن داستان خود بسازید. نشان دهید که چگونه کسب و کار خود را شروع کرده‌اید، چرا کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید، به چه کسانی می‌خواهید کمک کنید و چرا به خدمات برتر متعهد هستید.

اجازه دهید هر عنصر کسب و کار کوچک شما – یعنی لوگوی شما، وب سایت شما، طراحی شما، محصولات و خدمات شما – و موارد دیگر – همه از داستان شما مطلع شوند. این واقعاً به شما مربوط می‌شود – و تعهد شما به کسانی که بیش‌ترین اهمیت را دارند – مشتریان شما.

چرا وب برندینگ

هشت مسیر وب برندینگ یا Web Branding چیست؟

فرض کنید شما یک وب سایت عالی دارید در مرحله بعد بیایید یک دقیقه دوباره به گفته افلاطون نگاه کنیم. «هر قلبی آهنگی می‌خواند، ناقص، تا زمانی که قلب دیگری زمزمه کند.» کجا و چه زمانی آهنگ خود را می‌خوانید – به اندازه آهنگی که می‌خوانید مهم است. وب سایت شما تازه شروع کار است. وب سایت خود را به عنوان یک ابزار، یک پایه و اساس ببینید – و از آنجا ادامه دهید. برای بهترین نتایج، باید به طور مداوم وب سایت خود را بازاریابی کنید. هدف گذاری کنید که هر روز به صورت هدفمند اقدام کنید.

همچنین بخوانید :  برند کارفرمایی چیست؟ تفاوت برند کارفرمایی با برند تجاری

از این استراتژی‌های آنلاین ساده برای دستیابی به تعداد بیش‌تری از خریداران بالقوه استفاده کنید که به “هشت مسیر وب برندینگ” معروف است. در حالی که بسیاری از این استراتژی‌ها رایگان یا کم هزینه هستند – نیاز به سرمایه‌گذاری زمان دارند، که معمولاً صاحبان مشاغل کوچک در آن کوتاهی می‌کنند. باز هم کار را برای خودتان آسان کنید. 30 دقیقه در روز سرمایه گذاری کنید و از آنجا استفاده کنید. بازخورد دریافت خواهید کرد – سپس تنظیم، اصلاح و اجرا کنید. با گذشت زمان، نتایج به دست خواهد آمد.

هشت مسیر وب برندینگ عبارت‌اند از:

  1. تبلیغات آنلاین با نام تجاری: برند، لوگو و پیام خود را از طریق تبلیغات بنری و تبلیغات نمایشی تبلیغ کنید. این یک راه عالی برای افزایش دید است.
  2. بازاریابی موتورهای جستجو – از Google Adwords یا Bing Ads استفاده کنید تا مطمئن شوید که نام تجاری خود در بالای صفحه در نتایج جستجوی مرتبط است.
  3. بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO: هنگامی که وب سایت شما ساخته می‌شود – هدف خود را شامل صفحات هدفمندی کنید که منعکس کننده عبارات جستجوی معمولی هستند. اضافه کردن مکان خود را در نظر بگیرید. وبلاگ نویسی یک راه عالی برای ایجاد محتوای خاص پیرامون «کلمات کلیدی دم بلند» است. در واقع، 70٪ تا 80٪ از همه جستجوها دنباله طولانی هستند – به این معنی که آن‌ها عناصر موضوعی خاص تری را هدف قرار می‌دهند. پست‌های وبلاگ یک راه عالی برای استفاده از این مزیت است، ترافیک وب سایت شما را افزایش می‌دهد و دامنه برند شما را افزایش می‌دهد.
  4. بازاریابی برند رسانه‌های اجتماعی – از سایت‌هایی مانند فیس بوک و توییتر برای ارتباط با بازار هدف خود و ایجاد آگاهی از برند استفاده کنید.
  5. بازاریابی ایمیلی – ایمیل‌های منظم را برای مشتریان و مشتریان احتمالی موجود ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌های شما نشان دهنده نام تجاری شما هستند و فراخوانی برای اقدام ارائه می‌دهند. برای تشویق پاسخ، پیشنهادهای ویژه اضافه کنید.
  6. بازاریابی ارجاعی – استفاده از کانال‌های آنلاین برای تشویق مشتریان بالقوه و ارجاع شما به دوستان و خانواده‌هایشان. ارزش بدهید و پاداش بدهید!
  7. بازاریابی وابسته – با سایر مشاغل به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا برندها را تبلیغ کنید و به شبکه آن‌ها دسترسی پیدا کنید.
  8. بازاریابی ورودی – به ارزش افزوده به وب سایت خود در طول زمان ادامه دهید. وبلاگ‌ها، صفحات پرسش‌های متداول، آموزش‌ها، راهنماها، توصیفات – و موارد دیگر را اضافه کنید. مرکزی ایجاد کنید که در آن اطلاعات مفیدی را ارائه دهید و در عین حال برند خود را تقویت کنید. ویدئوی ساده 2-3 دقیقه‌ای را برای ارائه اطلاعات و کمک به مشتریان ضبط کنید – سپس در وب سایت و یوتیوب آپلود کنید.
همچنین بخوانید :  طراحی برندینگ استارتاپ چگونه است؟ به همراه نکات مهم برای استارتاپ ها

ساختار وب برندینگ

وب برندینگ، یک سرمایه گذاری برای موفقیت

شما با کمک سایت آی مدیر می‌توانید بنا بر گفته افلاطون آهنگ برندینگ معتبری از خود به وجود بیاورید تا به گوش مشتریان شما برسد و به رشد کسب و کار شما کمک کند. توجه به وب برندینگ تضمین می‌کند که از وب‌سایت خود نهایت استفاده را خواهید برد و از فرصت‌های تبلیغاتی باورنکردنی که آنلاین وجود دارد، بهره بیشتری خواهید برد.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

سوالات متداول

چه چیزی باعث وب برندینگ خوب می شود؟

به طور خلاصه، با یک هدف مشخص شروع کنید. سپس با یک چیدمان برنامه ریزی شده، تجربه کاربری معنادار، محتوای استراتژیک و پالت رنگی که با مخاطبان شما هم نوا می شود، ادامه دهید. در نهایت، با ایجاد یک راهنمای سبک نام تجاری، ثبات خود را تضمین کنید.

راه‌های آسان برای وب برندینگ چیست؟

  1. یک لوگو یا نماد اضافه کنید
  2. یک واترمارک اضافه کنید
  3. به تصاویر یک موضوع بدهید
  4. از رنگ های برند استفاده کنید
  5. یک عنصر طراحی اضافه کنید
  6. از تایپوگرافی ثابت استفاده کنید
  7. یک پوشش رنگی اضافه کنید
  8. آن را سیاه و سفید کنید
  9. یک فیلتر اضافه کنید
  10. قالب ایجاد کنید

تفاوت بین طراحی وب و برندینگ چیست؟

طراحی وب روی عملکرد تمرکز می کند، نه ظاهر، و اصول جذابیت زیبایی شناختی و فرآیند عملی را در هم می آمیزد تا کاربران را به سمت هدف نهایی سوق دهد. به طور خلاصه، طراحی برند بر پوشش ماهیت یک شرکت تمرکز دارد، در حالی که طراحی وب بر دستیابی به مخاطبان هدف از طریق استفاده استراتژیک از ساختار متمرکز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا