آشنایی با 7 مورد از مشهورترین لوگو برند لباس کودک فوق العاده

دنیای مد گستره بسیار وسیعی از محصولات را در بر می‌گیرد. امروزه بسیاری از برندها در کنار تولیداتی که به مخاطبان بزرگسال ارائه می‌دهند، پوشاک مخصوص کودکان را نیز به محصولات خود اضافه کرده‌اند. هر کدام از برندهای مشهور لباس کودک لوگوی مخصوص به خود را دارند، به همین دلیل آشنایی با مشهورترین لوگو برند لباس کودک به شما در بررسی مسیر این‌گونه برندها کمک می‌کند.

بررسی بهترین لوگوهای برند لباس کودک

امروزه برندهای پرشماری در زمینه طراحی و تولید پوشاک مناسب کودکان فعالیت می‌کنند. بسیاری از این برندها توانسته‌اند با طراحی مناسب لوگو، نام خود را به ذهن مخاطبان بسپارند. در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهید شد:

برند بالمین

برند بالمین به عنوان یکی از برندهای مشهور فرانسوی شناخته می‌شود که طیف وسیعی از محصولات متنوع را به مشتریان خود ارائه می‌کند. پوشاک بچگانه بالمین از لحاظ طرح بسیار متنوع بوده و کیفیت بالایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، البته قیمت بالای محصولات بالمین یکی از مسائلی است که مواردی است که باید به آن توجه داشت.

برند بالمین | لوگو برند لباس کودک

بر روی بسیاری از محصولات این برند می‌توانید لوگو برند بالمین را مشاهده کنید. در لوگوی این برند که علامت کلمه «B» به عنوان اولین حرف از کلمه بالمین به چشم می‌خورد. این لوگو توسط اولیور روستینگ طراحی شده است.

برند بیبی دیور

برند بیبی دیور به عنوان زیر مجموعه‌ای از برند مشهور دیور به شمار می‌آید. این برند محصولات لوکس و متفاوتی را برای کودکان طراحی می‌کند که از جمله آن می‌توان به لباس‌های روزمره، لباس‌های مجلسی، لباس خواب و لوازم جانبی مرتبط با لباس کودکان اشاره کرد.

در لوگو برند بیبی دیور از فونت منحصر به فردی استفاده شده، این لوگو شامل نوشته‌ای است که در آن حروف بزرگ و منحی با طراحی شیک و ساده ترکیب شده‌اند. برند بیبی دیور اغلب از رنگ‌های سفید، طوسی و طلایی برای لوگو و بسته‌بندی محصولات خود استفاده می‌کند.

همچنین بخوانید :  چگونه با استفاده از ویدیو برند خود را قوی تر معرفی کنیم؟ | مزایای ویدئو مارکتینگ

برند Dolce & Gabbana

در حوزه لوگو برند لباس کودک، لوگو D&G به عنوان یکی از مشهورترین موارد به شمار می‌آید. این برند ایتالیایی توسط دو طراح مشهور به نام دومنیکو دولچه و استفانو گابانا، تاسیس شد. محصولات این برند به طور عمده در زمینه پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می‌کند؛ اما مجموعه لباس‌های کودکان برند D&G نیز از شهرت بسیار بالایی برخوردار است.

برند Dolce & Gabbana | لوگو برند لباس کودک

در طراحی لوگو برند Dolce & Gabbana، نمادهای موجود در لوگو عمدتا به صورت بزرگ و با فونتی مخصوص نمایش داده می‌شوند. معمولا دو حرف D و G به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته و نمادی به یادماندنی را برای مخاطبان حوزه مد به ارمغان آورده‌اند.

برند گوچی

نام برند گوچی با طراحی و تولید محصولات لوکس گره خورده است. این برند علاوه بر تولید پوشاک بزرگسالان، مجموعه‌ای را نیز به تولید محصولات کودکان اختصاص داده است که این محصولات با توجه به استانداردهای بالا و طراحی خاص جذابیت بسیاری را برای خریداران ایجاد کرده‌اند.

در طراحی لوگو برند گوچی از دو حرف «G» به صورت متقاطع استفاده شده است. شیوه قرار گیری نمادها و هم‌چنین رنگ طلایی لوگو موجب شده تا لوگوی این برند بتواند در سریع‌ترین زمان نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

برند فندی

برند فندی با طراحی شیک، الگوهای جذاب و ظرافت بالا شناخته می‌شود. این برند نیز به مانند بسیاری از برندهای مشهور جهان خط تولیدی را به محصولات کودکان اختصاص داده است که لوگو برند لباس کودک بر روی آن‌ها مشاهده می‌شود.

بروند فندی | لوگو برند لباس کودک

محصولات کودکان فندی شامل لباس، عینک، کیف، کفش و اکسسوری‌های مختلف بوده و معمولا در طراحی آن رنگ‌های شاد و طرح‌های مشابه با محصولات بزرگسال به کار رفته است. شما می‌توانید لوگو برند Fendi را بر روی این محصولات مشاهده نمایید.

همچنین بخوانید :  برندسازی برای محصولات بهداشتی | نکات مهم و ایده های خلاقانه

برند ژیونجی

جیونجی برندی محبوب در زمینه تولید پوشاک کودکان به شمار می‌آید. طرح‌ها و الگوهای به کار رفته در محصولات این برند رنگارنگ بوده و جزئیات متعددی در آن به چشم می‌خورد. بر روی اکثر تولیدات این برند می‌توانید نام برند جیونجی را مشاهده نمایید.

علاوه بر نام برند بر روی بسیاری از محصولات جیونچی لوگو برند Givenchy مشاهده می‌شود. این لوگو طرحی مربعی شکل داشته و از ترکیب چهار حرف G با زاویه‌های مختلف در کنار یک‌دیگر تشکیل شده‌ است، به گونه‌ای که این چهار حرف نمادی مربعی شکل را تشکیل می‌دهند.

برند بربری

بربری برندی ایتالیایی است که بسیاری آن را با طرح مشهور چهارخانه‌ای که بر روی بسیاری از تولیدات این برند نقش بسته به یاد می‌آورند. این طرح بر روی لباس‌های کودکانه برند بربری نیز مشاهده می‌شود و استفاده از آن طرح‌های زیبا و متنوعی را ایجاد کرده است.

تا پیش از سال 2018 در لوگو برند BURBERRY از نماد شوالیه سوار بر اسب استفاده می‌شود که برای بسیاری از دنبال‌کنندگان حوزه مد نمادی محبوب به شمار می‌آمد؛ اما در این سال نماد شوالیه از لوگو برند باربری حذف شد و در حال حاضر تنها از نام این برند با فونت ساده به عنوان لوگو استفاده می‌شود.

برند میشکا آعوکی

بر خلاف بسیاری از برندها که محصولات خود را برای رده‌های سنی مختلف تولید می‌کنند؛ اما تولیدات برند میشکا آعوکی تنها به لباس کودکان و نوجوانان محدود می‌شود. طراحی‌های این برند به معنای واقعی کلمه لوکس بوده و لاکچری‌ترین لوگو برند لباس کودک به شمار می‌آید.

برند میشکا آعوکی | لوگو برند لباس کودک

در طراحی لوگو برند میشکا آعوکی نیز از المان‌های ساده و مینیمال استفاده شده که بخاطر سپاری آن را برای مخاطبان به امری آسان تبدیل می‌کند.

همچنین بخوانید :  لوگو برند پاتن جامه و ویژگی‌های انحصاری محصولات آن

راز موفقیت برندهای مشهور لباس کودک

با بررسی مسیر برندهای مشهور در حوزه کودک، موضوعی که بیش از هر چیز توجه افراد را به خود جلب می‌کند، شناسایی صحیح نیاز مشتریان و سلایق آن‌ها توسط این برندها است. برندهای مشهور با تجزیه و تحلیل مناسب، به شکلی دقیق شرایط را بررسی نموده و بهترین برنامه‌ریزی را برای برند خود در نظر می‌گیرند.

اگر شما نیز می‌خواهید برنامه‌ای مشخص و متناسب با شرایط کسب و کار خود داشته باشید، تنها کافی است با متخصصان مجموعه آی‌مدیر ارتباط برقرار نمایید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

سوالات متداول

مشهورترین برند لباس کودک چه نام دارد؟

از برند میشکا آعوکی به عنوان یکی مشهورترین برندهای لباس کودک یاد می‌شود که محصولات آن به صورت اختصاصی برای کودکان و نوجوانان طراحی می‌شود.

در لوگو برند جیونچی از چه نمادی استفاده شده است؟

این لوگو طرحی مربعی شکل داشته و از ترکیب چهار حرف G با زاویه‌های مختلف در کنار یک‌دیگر تشکیل شده‌ است، به گونه‌ای که این چهار حرف نمادی مربعی شکل را تشکیل می‌دهند.

ویژگی لباس کودکانه برند بالمین چیست؟

پوشاک بچگانه بالمین از لحاظ طرح بسیار متنوع بوده و کیفیت بالایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، البته قیمت بالای محصولات بالمین یکی از مسائلی است که مواردی است که باید به آن توجه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا