در دنیای برندینگ همواره با انواع برندهای لوکس و گرانقیمت متعددی مواجه میشوید، گاهی اوقات برای رقابت با برندهای دیگر نیاز است تا با به کار بردن استراتژیهایی مانند در نظر گرفتن قیمت مناسب برای محصولات، خود را به مخاطب معرفی کرد. برند لیورجی یکی از برندهایی است که توانسته با انتخاب استراتژیهای برندینگ مناسب جای خود را در بازار مد پیدا کند.
داستان لیورجی چگونه آغاز شد؟
برند لیورجی فعالیت خود را به عنوان یکی از زیرمجموعههای هلدینگ معروف آلمانی یعنی لیدل (LIDL) آغاز کرد. تمرکز این برند بر روی تولیدات انواع لباس و کفش مردانه است. از جمله تولیدات لیورجی میتوان به: پیراهن، تیشرت، انواع شلوار، پالتو، کاپشن و لباسهای راحتی مردانه اشاره کرد.
این برند در زمینه تولید کفش نیز فعالیت داشته و انواع کفش مردانه از جمله: چرم، نبوک، رانینگ، کتونی و طبی را به مشتریان ارائه میکند.
نقطه قوت برند لیورجی
زمانی که یک برند بتواند به خودشناسی مناسبی دست پیدا کند، بخش مهمی از فرایند برندینگ طی میشود. این برند همواره تلاش کرده تا در تولیدات خود تمامی اقشار جامعه را در نظر گرفته و محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه کند.
بر خلاف بسیاری از برندها در برند لیورجی تولید محصولات لوکس و گرانقیمت اولویت نبوده و هدف اصلی جلب رضایت حداکثری مشتریان است. تنوع محصولات در کنار کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی این برند را به گزینهای محبوب به خصوص در کشورهای آسیایی تبدیل کرده است.
لیدل، غول بازار خورده فروشی
لیورجی بخش بسیاری از قدرت و شهرت امروز خود را از هولدینگ لیدل وام گرفته است. این هولدینگ بزرگ در سرتاسر جهان به تولید محصولات باکیفیت و ارزان قیمت شهرت دارد. تولیدات این هولدینگ تنها به حوزه پوشاک محدود نشده و با بیش از 10800 فروشگاه در سرتاسر جهان محصولات متنوعی را به مشتریان ارائه میکنند.
سه زیرمجموعه اصلی هولدینگ لیدل را اسمارا (پوشاک زنانه)، کریویت (پوشاک ورزشی) و لیورجی (لباس مردانه) تشکیل میدهند که هر کدام بر حوزه ای خاص تمرکز دارند.
بررسی محصولات برند لیورجی
برند لیورجی طیف وسیعی از محصولات متنوع را به مشتریان خود ارائه میکند که تمامی این تولیدات بر روی محصولات مردانه تمرکز دارند. از جمله مهمترین تولیدات لیورجی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
· تیشرت ساده
گاهی اوقات یک تیشرت بسیار ساده میتواند شما را به شهرت برساند. راحتی و سبکی تیشرتهای لیورجی موجب شده تا محصولات این برند به انتخاب اول آقایان برای فصول گرم سال تبدیل شود. جنس پنبهای این تیشرتها موجب میشود تا در گذر زمان سایز لباس تغییر نکرده و کیفیت اولیه خود را حفظ کند.
· گرمکن
شلوارهای راحتی لیورجی از لطافت بسیار بالا و همچنین کیفیت بسیار مناسبی برخوردارند. شلوارهای این برند در رنگها و طرحهای مختلف تولید شده تا طیف سلیقههای متنوع را پوشش دهد.
· کفش کتان
کفشهای کتان لیورجی جزو جدیدترین تولیدات این برند به شمار میآیند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان نیز مواجه شدهاند. تنوع بسیار بالا، طراحی چشمنواز و راحتی، از جمله مهمترین ویژگیهای کفش برند لیورجی است.
· پیراهن مردانه
یکی از تولیدات محبوب برند لیورجی پیراهن مردانه به شمار میآید. پیراهنهای مختلفی با طرح و دوخت متفاوت به صورت آستین کوتاه، آستین بلند، رسمی و اسپورت تولید شده و با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه میشود.
· رکابی
شاید قدری عجیب به نظر برسد؛ اما رکابیهای لیورجی جزو پرفروشترین تولیدات این برند به شمار میآیند. راحتی بینظیر در کنار کشسانی مناسب و ضد عرق بودن رکابیهای این برند موجب شده تا در سر تا سر جهان مشتریان متعددی پیدا کنند.
· پالتو
یکی دیگر از تولیدات برند لیورجی که توانسته بازار خوبی را در زمینه پوشاک مردانه بدست بیاورد، پالتو است. ضخامت بالا و دقتی که در طراحی این پالتوها به کار رفته موجب شده تا مشتریان بسیاری برای خرید محصولات این برند اقدام کنند.
قیمت رقابتی بهترین راه برای جذب سریع مخاطب
زمانی که برند لیورجی فعالیت خود را آغاز کرد، مدیران آن استراتژیهای متعددی برای جذب مخاطبان به کار گرفتند که در این بین در نظر گرفتن قیمتهای پایینتر از سایر رقبا کارآمدتر از سایر استراتژیها بود.
انتخاب استراتژی برندینگ تا حد زیادی به موقعیت کسب و کار و شرایط محیطی بستگی دارد و تدوین آن نیازمند تجربه و دانش بالایی است. اگر شما نیز میخواهید با انتخاب استراتژی مناسب قدرت برند خود را افزایش دهید تنها کافی است با مشاوران آی مدیر تماس برقرار نمایید.
سوالات متداول
لیورجی چه محصولاتی را به مشتریان خود ارائه میکند؟
برند لیورجی طیف وسیعی از محصولات متنوع را به مشتریان خود ارائه میکند که تمامی این تولیدات بر روی محصولات مردانه تمرکز دارند. از جمله مهمترین تولیدات لیورجی میتوان به تیشرت، شلوار، رکابی، پالتو و پیراهن مردانه اشاره کرد.
انتخاب استراتژی برندینگ به چه عواملی بستگی دارد؟
انتخاب استراتژی برندینگ تا حد زیادی به موقعیت کسب و کار و شرایط محیطی بستگی دارد و تدوین آن نیازمند تجربه و دانش بالایی است. اگر شما نیز میخواهید با انتخاب استراتژی مناسب قدرت برند خود را افزایش دهید تنها کافی است با مشاوران آی مدیر تماس برقرار نمایید.