لوگو برند پاتن جامه و ویژگی‌های انحصاری محصولات آن

برند پاتن جامه از سال 1373 با بیش از 20 سال سابقه تجربه قبلی در این زمینه، شروع به کارکرد. الیافی که در تولیدات پوشاک این برند به کاررفته، از الیاف طبیعی است. در حال حاضر لوگو برند پاتن جامه  یکی از برندهای باکیفیت و معروف در صنعت مد و پوشاک است. در واقع یکی از معرو‌ف‌ترین کارخانجات تولید پوشاک در ایران پاتن جامه است که در حوزه تولید انواع لباس فعالیت و طرفداران زبانزدی دارد.

آنچه از تاریخچه برند پاتن جامه باید بدانید

لوگو برند پاتن جامه بیش‌تر از 10 سال طول کشید که به عنوان یکی از برندهای معروف تولید کننده پوشاک در کشور مطرح شود.

لوگو برند پاتن جامه

توصیف محصولات پاتن جامه

در ابتدای کار، این برند لباس‌های جین و شلوارهای کتان تولید می‌کرد زیرا تکنولوژی این محصولات ساده‌تر بود و خریداران بیش‌تری نیز داشت. از آنجایی که گذر زمان باعث تغییر سلیقه‌ها می‌شود، فروشگاه‌های پاتن جامه محصولات متنوع‌تری را وارد کردند که در نتیجه منجر به افزایش فروش و سود برای شرکت شد. از محصولات این برند می‌توان به شلوار زنانه و مردانه، پیراهن، مانتو، تیشرت‌های پنبه‌ای و نخی، پالتوهای زمستانی و پاییزی، سویشرت و لباس‌های راحتی اشاره کرد. کفش‌های برند پاتن جامه به عنوان یک برند مشهور و معروف در بازار شناخته می‌شود که طراحی مدرن و جذابی دارند. جالب است بدانید تولید محصولات پشمی و چرمی که دارای لوگو برند پاتن جامه است در سال‌های اخیر شدت گرفته. این تولیدات از لحاظ طراحی به نوعی ترند روز صنعت پوشاک منجر شده‌اند که مشتریان زیادی دارند. برای مثال پالتوهای پشمی کیف و کفش‌های چرمی این برند یک نمونه عالی برای مصرف کنندگان این نوع محصولات است.

همچنین بخوانید :  برند کلمبیا برترین برند در تولید کفش ورزشی و کاپشن‌های زمستانی

محصولات پاتن جامه

 علت موفقیت لوگو برند پاتن جامه در صنعت مد و پوشاک

هر موفقیت و پیشرفتی بدون دلیل نیست. پس برای توسعه کسب و کار خود و پیشرفت در صنعت پوشاک، عوامل مختلفی وجود دارد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن در تولید پوشاک

یکی از عوامل موثر در جلب توجه مشتری، نوع طراحی است که پوشاک دارد. طراحان داخلی و بین المللی برای پوشاک دارای لوگو برند پاتن جامه قادر به تولید لباس‌هایی شده‌اند که از لحاظ مد و فشن بسیار مدرن بوده و باعث رضایت مشتریان شده است. تنوع محصولات منجر به سکوی پرتابی برای کارخانه پوشاک مربوطه است. زیرا اگر تنوع محصولات زیاد باشد میزان فروش و سوددهی شرکت نیز زیاد خواهد شد.

تولیدات پوپشاک پاتن جامه

بکارگیری مواد اولیه مرغوب

از آنجایی که علاقه بسیاری از ایرانیان به سمت استفاده از لباس‌هایی می‌رود که از مواد مرغوب و طبیعی ساخته شده‌اند، میزان فروش محصولات پنبه‌ای و چرمی خیلی بیش‌تر از سایر محصولات و تولیدات صنعت پوشاک است. شرکت پاتن جامه نیز با به کارگیری الیاف با رنگ های طبیعی لباس های مرغوب تولید می‌کند.

مواد اولیه در تولید محصولات پاتن جامه

طراحی لوگوی برند پاتن جامه

طراحی لوگوی برند پاتن جامه ترکیبی از عناصر شمایلی و نوشتاری است، زیرا بخش تجسمی برند که در بالای تصویر آن قرار دارد از خطوطی که یک نقش را به وجود می‌آورند تشکیل شده است و بخش زیرین که نام برند قرار دارد خط نگاره برای آن طراحی شده است. در واقع لوگو دامنه وسیعی از جلوه‌های دیداری را از طرح‌های مخصوص در نگارش نام شرکت‌ها یا علائم تجاری تا طرح‌های متنوع انتزاعی شامل می‌شود و یکی از عناصر تمایز قائل شدن هویتی برند شرکت از سایر شرکت‌ها است.

همچنین بخوانید :  برندسازی برای محصولات بهداشتی | نکات مهم و ایده های خلاقانه

همانطور که می‌دانید افراد هر روز با ایده‌ها و مفاهیم متعددی روبرو می‌شوند که فقط عناصر و ایده‌های جذاب در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند و در این میان یک لوگو با طراحی خوب می‌تواند یکی از این عناصر جذاب را شامل شود. خطوط به کار برده شده و نقش طراحی شده برند پاتن جامه لوگوی شرکت‌های فعال در زمینه B2B را تداعی می‌کند ارتباط این برند را با صنعت پوشاک مشخص نمی‌کند با دیدن برند پاتن جامه ذهن می‌تواند ارتباط ملموسی با آن برقرار کند زیرا بیننده باید به محض دیدن یک برند با آن ارتباط موثری برقرار کند که در نتیجه‌ باتوجه به کیفیت محصولات این برند و سادگی آن باعث می‌شود نام برند در ذهن مشتری بماند و از این برند خرید کند.

لوگو برند پاتن جامه

از طراحی برند تا شهرت

طراحی منحصر بفرد لوگو برند پاتن جامه باعث شده این برند در عین سادگی محبوبیت زیادی در بین مشتریان محصولات آن به وجود آورد. لازم است بدانید طراحی لوگوی خلاقانه با وجود سادگی این برند، بسیار هوشمندانه بوده است که توانسته از تاریخ شروع به کار این محصولات همراه با طراحی خلاقانه‌ی منحصر بفرد در ذهن مشتریان بماند و آن‌ها را به مشتریان بالقوه و ماندگار تبدیل کند.

برند پاتن جامه، برندی باکیفیت

پوشاک مربوط به لوگو برند پاتن جامه به عنوان یکی از معروف‌ترین برند‌های تولید پوشاک در ایران شناخته می‌شود که محصولات مختلفی مانند تیشرت، شلوار، مانتو و کفش و کیف را تولید و از طریق نمایندگی‌های خود به بازار عرضه می‌کند. در پایان این نکته قابل ذکر است که توجه به تخصص کارکنان و به کارگیری دستگاه‌های مدرن، استفاده از مواد اولیه مرغوب، طراحی منحصر به فرد و تنوع در محصولات باعث موفقیت این برند معروف در ایران شده است.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

سوالات متداول

شرکت پاتن جامه در چه زمانی تأسیس شده است؟

این شرکت در تاریخ ۱۰/۱۱/ ۱۳۴۸ تأسیس شده است.

شرکت پاتن جامه چه نوعی است؟

این شرکت از نوع سهامی خاص به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا