دنیای مد تنها به قاره اروپا و آمریکا محدود نمیشود. در سالهای اخیر کشورهای آسیایی از جمله ایران توانستهاند حضوری فعال در این حوزه داشته باشند. یکی از برندهای موفق ایرانی در حوزه پوشاک، سارَک است. زیبایی لوگو برند سارک و استراتژیهای برندینگ مناسب عاملی کلیدی در موفقیت این برند بوده است.
سارک برندی مختص بانوان
اکثر برندهای فعال در حوزه طراحی و تولید پوشاک، محصولات خود را برای آقایان و بانوان تولید میکنند. اما برند سارک با رویکردی متفاوت تصمیم گرفت تا با تمرکز بر روی تولید پوشاک بانوان از سایر برندها متمایز شده و از این طریق به موفقیت قابل توجهی دست یافت.
این برند ایرانی حدود 2 دهه قبل فعالیت خود را در شهر تهران آغاز کرد. در تولیدات این برند میتوانید زیبایی را در اوج سادگی مشاهده نمایید. این برند با الهام گرفتن از طبیعت و ارائه طرحهای مینیمال محصولات خود را برای بانوانی ارائه کرده که به دنبال استایل ساده و راحت هستند.
بررسی لوگو برند سارک (SARAK)
سارک در لغت به معنای جانوری سیاه رنگ و خوشآواز است و این نام به عنوان نمادی برای برند سارک انتخاب شده است. در طراحی لوگو برند سارک از روش ترکیبی استفاده شده است. طرحهای به کار رفته در لوگوی این برند نیز به مانند تولیدات سارک مینیمال و ساده بوده و از زیبایی بسیاری برخوردار است.
از لوگوی سارک میتوان برداشتهای متعددی را تعبیر کرد. برخی آنرا به قطرات وارونه باران تشبیه میکنند و برخی دیگر نیز معتقدند که از پرنده سیمرغ الهام گرفته است. در این لوگو نام سارک نیز به صورت لاتین درج شده است.
آشنایی با تولیدات سارک
محصولات تولیدی برند سارک طیف وسیعی از پوشاک مختلف بانوان را در بر میگیرد که از جمله آن میتوان به: مانتو، شلوار، شومیز، تیشرت، لباس راحتی، پیراهن، لباس خواب، تاپ و دامن اشاره کرد. تولیدات این برند تنها به پوشاک محدود نشده و انواع اکسسوریهای مختلف نظیر: شال، جوراب، گل سر، کیف و گوشواره را با طرحهای دیدنی و ساده به مشتریان خود ارائه میکند.
شعار برند سارک
فلسفه برند سارک از همان ابتدای تاسیس تا به الان احترام به طبیعت و تلاش برای حفظ آن بوده است. این موضوع را میتوان در لوگو برند سارک نیز مشاهده نمود. در راستای همین موضوع برند سارک شعار «تن پوشی همرنگ طبیعت» را برای خود برگزیده است.
در جهت حفظ طبیعت و ایجاد تجربهای رضایتبخش برای مشتریان تمامی محصولات سارک با الیاف طبیعی تولید میشود به همین دلیل این برند توانسته در بین طرفداران محیط زیست محبوبیت بالایی یافته و از سارک به عنوان برند سبز یاد شود.
حضور فعال در خارج از کشور
گسترش حوزه فعالیت و حضور فعال در کشورهای خارجی یکی از بهترین راههایی است که یک برند میتواند از طریق آن اعتبار خود را افزایش داده و همچنین مشتریان و مخاطبان بیشتری را جذب نماید.
در همین راستا برند سارک نیز فعالیتهای خود را به خارج از مرزهای ایران نیز گسترش داده و در نمایشگاههای بینالمللی حضوری فعال داشته است که از جمله آنها میتوان به: نمایشگاه پوشاک بیروت و نمایشگاه پوشاک مسکو اشاره کرد.
احترام به مشتری اصل مهم در سارک
مشتریمداری و احترام به مشتری در صدر فهرست ارزشهای تجاری سارک به چشم میخورد. این برند همواره تلاش کرده تا با طراحی و تولید محصولات متنوع در رنگبندیهای مختلف استایلی مناسب را برای بانوان به ارمغان بیاورد.
هدف سارک تبدیل شدن به برندی قابل رقابت با برندهای مطرح خارجی است برای رسیدن به این هدف سارک تمام تلاش خود را به کار برده تا مشتریان از این برند به عنوان برندی با کیفیت بالا و قیمت مناسب یاد کنند.
سارک برندی با نگاهی روشن به آینده
از سارک به عنوان برندی آیندهدار و مستعد جهانیشدن یاد میشود. از همان ابتدای تاسیس این برند با تمرکز بر روی تولید پوشاک بانوان با استفاده از الیاف طبیعی توانست به شهرت بسیار مناسبی دست پیدا کند.
استراتژی برندینگ سارک جلب رضایت حداکثری مشتریان از طریق برندینگ عاطفی است. شما نیز میتوانید با به کار بردن اصول برندینگ در حوزه فعالیت خود به شهرت رسیده و نام خود را در ذهن مخاطبان حک کنید. برای رسیدن به این هدف تنها کافی است با متخصصان برندینگ آی مدیر تماس برقرار نمایید.