لوگو برند بالمین | بررسی فلسفه بالمین -آشنایی با پیر الکساند بالمن

از کشور فرانسه به عنوان یکی از اصلی‌ترین زادگاه‌های مد در جهان یاد می‌شود.لوگو برند بالمین یکی از مشهورترین برندهایی است که در کشور فرانسه فعالیت خود را آغاز کرده و به موفقیت رسیده است. آشنایی با مسیر این برند و فلسفه لوگو برند بالمین می‌تواند به شما در راه‌اندازی برندی قدرمتند کمک کند.

آشنایی با موسس برند بالمین

پیر الکساند بالمن در ماه مه سال 1914 در روستای کوچکی در کشور فرانسه به نام سنت ژان دو مورین، به دنیا آماد. مادر بالمین به همراه دو عمه او در یک مغازه لباس‌فروشی که متعلق به پدر پیر بود کار می‌کرد. به همین دلیل پیر بالمین از سن کم آشنایی نسبی با دنیای مد و پوشاک پیدا کرد.

در سال 1925 زمانی که بالمین 11 ساله بود، از سوی مدرسه شبانه‌روزی Chambery بورسیه تحصیلی دریافت کرد. او در این مدرسه مهارت‌های مختلفی آموخت و توانست توانایی‌های فنی خود را افزایش دهد.

الکساندر بالمین

بالمین پس از پایان تحصیل خود تصمیم گرفت تا به صورت حرفه‌ای‌تر در حوزه مد فعالیت کند و به عنوان اولین تجربه شغلی خود یک کار نیمه وقت را در فروشگاه مولینکس پذیرفت. پس از این تجربه او به همکاری با لوسین لنونگ پرداخت و توانست طراحی لباس را به صورت عملی بیاموزد.

در سال 1949 بود که بالمین اولین فروشگاه خود را در نیویورک تاسیس کرد و 2 سال بعد شرکت را با نام خود افتتاح نمود. تجربه همکاری با افراد مشهوری نظیر دیور و لنونگ و کیفیت و خلاقیت مثال زدنی تولیدات بالمین موجب شد تا این برند در نهایت به یکی از مشهورترین تولیدی‌ها در زمینه مد و پوشاک تبدیل شود.

همچنین بخوانید :  لوگو برند ژیوانشی | روایتی متفاوت از برندی موفق فرانسوی📌

وجه تمایز برند بالمین

پس از افتتاح اولین فروشگاه بالمین، تولیدات این برند به سرعت توانست محبوبیت بالایی را در بین طرفداران مد به دست بیاورد. یکی از اصلی‌ترین مسائلی که موجب به شهرت رسیدن برند balmin شد، توجه ویژه طراحان این برند بر روی طراحی حرفه‌ای و متفاوت بود.

پوشاک بالمین

در طرح‌های ارائه شده توسط بالمین تعادل بین عناصر مختلف به کار رفته در طراحی کاملا مشهود بوده و تمام تلاش طراحان بر ارائه محصولی بی‌نقص و مطابق سلیقه مخاطبان است.

لوگو برند زارا

لوگو برند زارا یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین لوگو هایی هست که طراحی و تولید شده و با رنگ مشکی و پس زمینه سفید است، برند زارا همانند برند بالمین از بزرگترین برند های پوشاگ زنانه، بچگانه، مردانه در دنیا است. که از آغاز در کشور اسپانیا شروع به فعالیت کرد، ونیز همانند برند بالمین بسیار پرطرفدار و محبوب در زمینه تولید پوشاک و اکسسوری شناخته می شود.

بررسی لوگو برند بالمین

از لوگو برند بالمین به عنوان یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین لوگوها در دنیای مد یاد می‌شود. در طراحی لوگوی این برند از روش ترکیبی استفاده شده است. در این روش نام برند و المان بصری به صورت هم‌زمان در لوگو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوگو برند بالمین

در قسمت بالایی لوگوی بالمین حرف انگلیسی B در یک دایره مشکی به چشم می‌خورد. در قسمت پایینی لوگو نیز می‌توانید واژه «BALMIN» و «PARIS» راه مشاهده کنید.

لوگو هاکوپیان

لوگوی هاکوپیان یک برند ایرانی در سال 1349 توسط آقای هاکوپیان در تهران تاسیس شد،با وجودیکه یک برند ایرانی محسوب میشود اما در حد و اندازه کیفیت برندهای اروپایی می باشد.از ابتدا کارشناسان شرکت هاکوپیان برای گذراندن دوره های تخصصی مد و پوشاک به کشورهای اروپایی اعزام شده اند،این برند درواقع تلاش میکند هنر خیاطی با صنعت در هم آمیزد.

همچنین بخوانید :  بررسی 0 تا 100 شرایط ثبت علامت تجاری | ثبت آسان نشان تجاری

لوگو برند هرمس

 برند هرمس یکی از معروف ترین برندهای لوکس دنیا مطرح شده که از جمله برند های فرانسوی و ایتالیایی به شمار می آید که در طراحی آن از نماد یک کالسکه و اسب و یک سوارکار در مقابل آن استفاده شده

این برند همانند برند بالمین در حال حاضر در محصولات لوازم چرمی ،ساعت  کیف  و جواهرات ،پوشاک و عطر و ادکلن به کار می رود. و اغلب به دلیل دست ساز بودن این محصولات  از قیمت بالایی برخوردار هستند

تحول بالمین، رویکردی برای افزایش فروش

پس از فوت پیر بالمین در سال 1982 این برند حضور مالکان و طراحان متعددی را تجربه کرد که تمامی آن‌ها در راستای رویکرد قبلی بالمین یعنی تولید طرح‌های کلاسیک و مجلل تلاش می‌کردند؛ اما در سال 2011 کریستوف کارنین به عنوان مدیر بخش خلاقیت به بالمین پیوست و تحول مهمی را در رویکرد این برند ایجاد کرد.

برخلاف طراحان قبلی، کارنین رویکردی نوگرایانه به دنیای مد و پوشاک داشت و تمام تلاش او بر آن بود که تولیدات بالمین بیش‌تر به مد روز نزدیک باشد. کارنین به شدت به تولیدات لوکس و محصولات پرزرق و برق علاقه‌مند بود که این موضوع با فلسفه بالمین تضاد داشت.

تحول برند بالمین

در نهایت کارنین توانست با افزودن الگوهای آسیایی به تولیدات برند بالمن جان تازه‌ای به این برند بخشیده و فروش بالمین را به خصوص در کشورهای آسیایی افزایش دهد.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

سوالات متداول

پس از تغییر مالکیت بالمین چه تحولی در این برند رخ داد؟

در سال 2011 کریستوف کارنین به عنوان مدیر بخش خلاقیت به بالمین پیوست و تمام تلاش او بر آن بود که تولیدات بالمین بیش‌تر به مد روز نزدیک باشد. کارنین به شدت به تولیدات لوکس و محصولات پرزرق و برق علاقه‌مند بود که این موضوع با فلسفه بالمین تضاد داشت.

اصلی‌ترین ویژگی لوگوی بالمین چیست؟

اصلی‌ترین ویژگی لوگوی بالمین زیبایی در عین سادگی آن به شمار می‌آید که تاثیر قابل توجهی در جلب نظر مخاطبین داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا