لوگو برند بادی اسپینر | آشنایی با موفق ترین برند مد در ایران

بسیاری از کارشناسان مد از ایران به عنوان پدیده‌ای نو ظهور در این حوزه یاد می‌کنند. یکی از برندهایی که توانسته تاثیر بسزایی در اعتلای صنعت مد در ایران داشته باشد، بادی اسپینر است. آشنایی با مسیری که این برند طی کرده و فلسفه لوگو برند بادی اسپینر به شما در تعیین بهترین مسیر برای برندتان کمک خواهد کرد.

روایت بادی اسپینر

در سال 1386 برندی تحت عنوان «تن ریس پوشش تدبیر» فعالیت خود را در دنیای مد ایران آغاز کرد که در ادامه مسیر نام خود را به بادی اسپینر تغییر داد. از همان ابتدا هدف بر آن بود که محصولات این برند تنها به تولید پوشاک ساده و یکنواخت محدود نشود و بتواند تفاوت‌ها را در حوزه پوشاک داخلی رقم بزند.

بادی اسپینر در ابتدای مسیر خود بر طراحی و تولید پوشاک آقایان متمرکز شده بود؛ اما پس از اقبال مخاطبان رفته رفته تنوع تولیدات خود را گسترش داد و به طراحی و تولید پوشاک بانوان نیز روی آورد که در این حوزه نیز موفقیت‌های پرشماری نسیب این برند شد.

در طراحی تولیدات بادی اسپینر همواره تلاش بر آن بوده که دو عنصر اصالت و مد به صورت هم‌ زمان رعایت شده و نیاز مخاطبان در طیف سلیقه‌های متنوع رعایت شود. امروزه که بیش از 10 سال از حضور این برند در دنیای مد می‌گذرد، بادی اسپینر توانسته بیش از 40 شعبه در کشور تاسیس نموده و محصولات متنوعی را ارائه دهد.

طراحی لوگو بادی اسپینر

لوگو عنصر جدایی‌ناپذیر هر برندی محسوب می‌شود و تاثیر قابل توجهی در جلب نظر مخاطبان و مشتریان دارد. لوگو برند بادی اسپینر  نیز از محبوب‌ترین و موفق‌ترین لوگوهای داخلی محسوب می‌شود که توانسته در جذب مخاطبان بسیار موفق باشد.

همچنین بخوانید :  آشنایی با چهار برند موفق تکنولوژی

خلاقیت مهم‌ترین عنصر به کار رفته در طراحی لوگوی بادی اسپینر محسوب می‌شود. اگر به لوگوی این برند نگاهی بیندازید، احتمالا در نگاه اول نتوانید به شکلی دقیق متوجه جزئیات این لوگو شوید؛ اما با قدری توجه بیش‌تر جزئیات بی‌نظیر این لوگو نظر شما را جلب خواهد کرد.

لوگو بادی اسپینر

نماد به کار رفته در لوگوی این برند بز ایلامی بوده که نشانه‌ای از هویت و دیرینه‌شناسی بادی اسپینر محسوب می‌شود. استفاده از این نماد در لوگوی بادی اسپینر به شکلی هوشمندانه صورت گرفته، به ‌گونه‌ای که ساختار مدرن لوگو کاملا حفظ شده و ظاهری جذاب را برای مخاطبان به ارمغان آورده است.

در کنار نماد بز ایلامی نام برند بادی اسپینر (Body Spinner) نیز به صورت لاتین با فونت درشت درج شده است که ظاهری شکیل‌تر را به این لوگو بخشیده. به کار بردن سبک ترکیبی (استفاده هم‌زمان از نماد و نام برند در لوگو) در طراحی لوگو برند بادی اسپینر موجب شده تا انعطاف پذیری و فهم فلسفه برند برای مخاطبان به آسانی امکان‌پذیر باشد.

از تن ریس تا بادی اسپینر

در آغاز مجموعه بادی اسپینر فعالیت خود را با نام تن ریس آغاز کرد. جمعی از جوانان متفکر ایرانی با بررسی پروژه‌های موفق در خارج از کشور و نگاهی به استایل‌های محبوب روز اروپا در راستای تطابق این استایل‌ها با فرهنگ داخل کشور تلاش کردند.

نخستین کارخانه تن ریس در شهر قدس در زمینی به مساحت 1000 متر مربع آغاز به کار کرد و اکنون وسعت این مجموعه افزایش یافته و طیف وسیعی از محصولات متنوع توسط این برند تولید می‌شود. در سال 1394 تغییر بزرگی در استراتژی برندینگ تن ریس رخ داد و این برند وارد مرحله جدیدی از مسیر خود شد.

همچنین بخوانید :  برندسازی کسب و کار های کوچک و تازه کار

تحول بادی اسپینر

در این مرحله از تحول تن ریس و تبدیل شدن آن به بادی اسپینر، دانش روز دنیا حرف نقشی کلیدی را ایفا کرد و با به کار بردن تکنیک‌های خرده فروشی و استفاده ظرفیت‌های مجازی نظیر: فروش آنلاین و برندسازی در شبکه‌های اجتماعی توانست تصویر لوگو برند بادی اسپینر را به بهترین شکل در ذهن مخاطبان حک کند.

اگر شما نیز تمایل دارید تا برند خود را مشابه برندهای حرفه ای به اوج قدرت برسانید، تنها کافی است با کادری متخصص همکاری کنید. در همین راستا متخصصان آی مدیر برند شما را در مسیر تبدیل شدن به نمادی قدرتمند همراهی خواهد کرد.

سوالات متداول


در لوگو برند بادی اسپینر از چه المانی استفاده شده است؟

اصلی‌ترین عنصر به کار رفته در لوگوی بادی اسپینر بر ایلامی بوده که نمادی از هویت و دیرینه شناسی ایرانی محسوب می‌شود.


چه چیزی موجب شده تا بادی اسپینر به محبوبیت بالایی دست پیدا کند؟

اصلی‌ترین دلیل شهرت بادی اسپینر به برقراری تناسب میان طرح‌های ایرانی و مد روز جهان باز می‌گردد.


محصولات بادی اسپینر شامل چه مواردی می‌شود؟

از اصلی‌ترین تولیدات بادی اسپینر می‌توان به انواع پوشاک بانوان و آقایان اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا