آشنایی با لوگو برند RNS | برندی مطابق با طبیعت و حامی محیط زیست

امروزه برندهای ایرانی توانسته‌اند در حوزه پوشاک نام و نشان مطلوبی را برای خود کسب کنند. یکی از برندهای مطرح ایرانی که امروزه محصولات آن در داخل و خارج کشور از مشتریان بسیاری برخوردار است، برند RNS محسوب می‌شود. شما می‌توانید پس از بررسی لوگو برند RNS با فلسفه آن آشنا شده و از مسیر پرسونال برندینگ این برند الگو بگیرید.

آغاز مسیر RNS

برند RNS در سال 1389 توسط یکی از کارآفرینان جوان کشور به نام رضا مهاجرانی افتتاح شد. رضا مهاجرانی متولد سال 1359 بوده و دارای فوق لیسانس رشته نساجی است. علی مهاجرانی برادر او نیز در این زمینه او را همراهی کرده و توانسته‌اند با همکاری یکدیگر نقشی کلیدی را در ارتقای صنعت مد در داخل کشور ایفا کنند.

برند آر ان اس

هدف از ایجاد این برند علاوه بر تولید و فروش پوشاک، خلق برندی با زیرساخت حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای کیفی و مد روز جهان است. از همان ابتدای تاسیس RNS مدیران این برند در تلاش بودند تا به اکوسیستمی برای بهره‌گیری از دانش و تجارب نیروهای متخصص و آموزش دیده استفاده کنند.

RNS چگونه وارد بازار شد؟

لوگو برند RNS در ابتدا شکل و شمایل اولیه خود را نداشت. این برند در ابتدا فعالیت خود را با طراحان خلاق و حرفه‌ای داخل کشور آغاز کرد. هدف این برند راه‌اندازی خط تولیدی گسترده و افتتاح شعبات مختلف در نقاط مختلف کشور است.

برند RNS با تهیه مواد اولیه و محصولات خود از بهترین تولیدکنندگان داخلی تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا علاوه بر حفظ احترام و ارزش مشتریان، استاندارد تولیدات خود را به استاندارد جهانی نزدیک کرده و از لحاظ کیفی نیز محصولاتی متناسب با طبیعت را ارائه دهند.

همچنین بخوانید :  امارآشنایی با میشکا آعوکی | برندی لوکس مخصوص کودکان😍

یکی از نکاتی که باعث شده تا مشتریان رضایت بالایی را از محصولات RNS داشته باشند، توجه به جزئیات و انجام دقیق تمامی مراحل تولید تا ارائه خدمات است. محصولات RNS پس از اتمام فرایند تولید، به شکلی دقیق بسته‌بندی شده و با بهترین پکیجینگ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

فرایند ارائه محصولات RNS به مشتریان

یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند در ایجاد تجربه مناسب برای مشتریان و جلب رضایت آن‌ها تاثیر داشته باشد، در نظر گرفتن فرایندی اصولی و حساب شده برای ارائه محصولات به مشتریان است که مدیران RNS به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

فرایند رسیدن محصولات RNS به دست مشتریان به این صورت است: در اولین گام کالکشن سه فصل بعد، توسط مدیران ارشد این برند بودجه‌بندی شده و در اختیار تیم طراحان قرار می‌گیرد. تیم طراحی با توجه به بودجه و ترندهای فصول آتی و بعد از تحقیقات متوالی شروع به طراحی کالکش می‌کند.

محصولات آر ان اس

در مرحله طراحی به نام و لوگو برند RNS توجه ویژه‌ای شده و تمامی تولیدات بر مبنای آن در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در مراحل بعد، نمونه‌های اولیه‌ای از محصولات این برند تولید شده و در کمیته‌های مختلف در بخش‌های فروش و مارکتینگ، کیفیت و سایر جنبه‌های آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در نهایت پس از ارزیابی دقیق تولیدات از منظر کیفیت و جنبه‌های مارکتینگ و پس از اعمال اصلاحات احتمالی بر روی محصول، کالکشن نهایی آماده شده و در اختیار تیم مهندسان محصول و تیم تامین جهت آماده‌سازی برای تولید عمده قرار می‌گیرد.

بررسی لوگو برند RNS

لوگو یکی از مهم‌ترین عناصر هر برندی محسوب می‌شود و در صورتی که طراحی آن به شکل اصولی و مطابق استانداردهای برندینگ انجام گرفته باشد، می‌تواند تاثیر بسزایی را در به خاطر سپاری نام برند در ذهن مخاطبان داشته باشد.

همچنین بخوانید :  لوگو برند ژیوانشی | روایتی متفاوت از برندی موفق فرانسوی📌

لوگو برند RNS به عنوان یکی از لوگوهای شناخته شده در بین برندهای ایرانی به شمار می‌آید که با طراحی اصولی و حرفه‌ای توانسته مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. در این لوگو از نماد یوزپلنگ ایرانی به عنوان یکی از نمادهای مهم کشور استفاده شده است.

در واقع فلسفه استفاده از نماد یوزپلنگ در لوگو برند آر ان اس به کمپین‌هایی مربوط می‌شود که آر ان اس در محافظت از یوزپلنگ ایرانی شرکت کرده و به همین دلیل از یوز ایرانی در لوگوی خود استفاده کرده است.

ماموریت RNS

تعیین ماموریت برند اولین گام در طراحی استراتژی محسوب می‌شود. ماموریت برند RNS طراحی، تولید و توزیع پوشاک با کیفیت برای بانوان، آقایان و کودکان است. این پوشاک برای مردمانی تولید می‌شود که به مد روز دنیا علاقه‌مند بوده و در عین حال به کیفیت تولیدات داخلی نیز ایمان دارند.

فروشگاه rns

البسه ایرانی که با مواد اولیه درجه یک و توسط نیروهای مستعد داخلی تولید شده است توان رقابت با منسوجات مطرح دنیا را از لحاظ کیفیت و قیمت داراست. رسیدن به قدرت رقابتی در داخل و خارج کشور در کنار بحث کیفیت به اعتماد مخاطبان خوش‌پوش داخلی نیز نیاز دارد، به همین دلیل برند RNS تمام توجهی خود را به جلب رضایت حداکثری مخاطبان اختصاص داده است.

برندینگ اصولی راز موفقیت RNS

امروزه برندهای داخلی توانسته‌اند با اتکا به هوش و خلاقیت نیروهای داخل کشور  و هم‌چنین با استفاده از متدهای روز دنیا، به توان رقابتی بالایی دست پیدا کنند. برند RNS نیز یکی از برندهای قدرتمند در داخل کشور در حوزه پوشاک محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید :  بررسی مسیر برند بربری(Burberry) از ابتدا تا به امروز

مهم‌ترین راه‌کار آر ان اس برای رسیدن به شهرت و موفقیت فعلی، طراحی استراتژی برندینگ مناسب و قدم‌گذاشتن در مسیر صحیح است. شما نیز می‌توانید به مانند  RNS با یک استراتژی اصولی برند خود را به موفقیت برسانید، برای محقق شدن این هدف تنها کافی است با مشاوران آی مدیر تماس برقرار نموده و مسیر خود را آغاز نمایید.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

سوالات متداول

هدف از ایجاد برند RNS چیست؟

هدف از ایجاد این برند علاوه بر تولید و فروش پوشاک، خلق برندی با زیرساخت حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای کیفی و مد روز جهان است. از همان ابتدای تاسیس RNS مدیران این برند در تلاش بودند تا به اکوسیستمی برای بهره‌گیری از دانش و تجارب نیروهای متخصص و آموزش دیده استفاده کنند.

در لوگو برند RNS از چه طرحی استفاده شده است؟

لوگو برند RNS به عنوان یکی از لوگوهای شناخته شده در بین برندهای ایرانی به شمار می‌آید که با طراحی اصولی و حرفه‌ای توانسته مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. در این لوگو از نماد یوزپلنگ ایرانی به عنوان یکی از نمادهای مهم کشور استفاده شده است.

راز موفقیت برند آر ان اس چیست؟

مهم‌ترین راه‌کار آر ان اس برای رسیدن به شهرت و موفقیت فعلی، طراحی استراتژی برندینگ مناسب و قدم‌گذاشتن در مسیر صحیح است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا