لوگو برند لباس مردانه | مشهورترین لوگوها در حوزه مد💎

زیبایی‌های بصری و جلوه‌های ظاهری از اصلی‌ترین مواردی است که مخاطبان پوشاک به آن توجه دارند. لوگو از مهم‌ترین المان‌های بصری برندها به شمار می‌آید که طراحی آن نقش بسزایی در ذهنیت مخاطبان نسبت به برند دارد. آشنایی با بهترین لوگو برند لباس مردانه به شما در طراحی لوگوی جذاب برای برندتان کمک خواهد کرد.

آشنایی با مشهورترین لوگوهای پوشاک مردانه

زمانی که صحبت از برندهای مشهور جهان به میان می‌آید، همواره لوگو برندهای فعال در حوزه پوشاک جزو اولین مواردی است که به ذهن افراد خطور می‌کند. در زمینه طراحی و تولید پوشاک مردانه لوگوهای محبوب متعددی وجود دارد که برخی از مشهورترین آن‌ها به شرح زیر است:

·برند منگو

برند منگو لوگوی خود را به صورت متنی و ساده طراحی کرده است. بر خلاف بسیاری از برندها که در طراحی لوگو خود از المان‌های بصری استفاده می‌کنند؛ اما در لوگوی این برند تنها واژه «Mango» به صورت درشت و به رنگ مشکی مشاهده می‌شود. در برخی موارد نیز در طراحی لوگو برند منگو تنها حرف M به شکل ساده به چشم می‌خورد.

لوگو برند منگو

·برند کلمبیا

طراحی لوگو برند کلمبیا به صورت ترکیبی از محتوای متنی و المان بصری صورت گرفته است. الگوی به کار رفته در لوگو کلمبیا، متشکل از چهار الگوی شیاردار در کنار یکدیگر است که اشاره به بافت نخ‌های به کار رفته در پارچه محصولات این برند دارد.

·برند لیورجی

لوگو برند لیورجی، یک لوگو برند لباس مردانه محسوب می‌شود که طراحی آن تا حد زیادی به برند منگو شباهت دارد. در این لوگو از فونت بزرگ به صورت بلد استفاده است که حرف آن آخر آن از طراحی ویژه‌ای بهره‌مند است.

همچنین بخوانید :  برند آرمانی برند مد جهانی نمادین

برند لیورجی

·برند آندر آرمور

برند آندر آرمور به عنوان یکی از مشهورترین برندهای فعال در حوزه تولید پوشاک ورزشی به شمار می‌آید. در طراحی لوگو برند آندر آرمور از نام این برند الهام گرفته شده است. این لوگو ترکیبی از دو واژه انگلیسی «U» و «A» بوده که به صورت درهم تنیده و خلاقانه‌ای در لوگوی این برند به کار رفته است.

·برند ابر کرومبی اند فیچ

امروزه برند ابر کرومبی اند فیچ بیش از هزار شعبه در سرتاسر جهان داشته و به عنوان یکی از برندهای مشهور لباس مردانه شناخته می‌شود. لوگوی این برند یکی از شناخته‌شده‌ترین لوگوها در جهان بوده که در طراحی آن از نماد گوزن استفاده شده است. استفاده از نماد گوزن به پیشینه این برند که بر حوزه تجهیزات شکار و کمپینگ تمرکز داشته، اشاره دارد.

برند ابر کرومبی اند فیچ

·برند جک اند جونز

هویت بصری لوگو برند لباس مردانه جک اند جونز در طول تاریخ 30 ساله این برند بارها دستخوش تغییر شده است. لوگو برند جک اند جونز با استفاده از رنگ‌های روشن و طرح مینیمالیستی متمایز از سایر لوگوها بوده و در طراحی آن استفاده از فونت سنس سریف بارز‌ترین ویژگی محسوب می‌شود.

·برند روبرتو کاوالی

اگر نگاهی به لوگو برند روبرتو کاوالی انداخته باشید، احتمالا اولین چیزی موردی که توجه شما را جلب می‌کند، ظاهر سلطنتی و باشکوه لوگوی این برند است. سبک خلاقانه و خیره‌کننده برند روبرتو کاوالی که با استفاده از حروف اولیه واژگان لاتین روبرتو کاوالی طراحی شده است و در کنار آن متن سیاه بر روی پس زمینه سفید استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید :  برند پرادا (PRADA)| آشنایی با برندی موفق | بررسی روایت جذاب برند پرادا

برند روبرتو کاوالی

·برند آرمانی اکسچنج

لوگو برند آرمانی اکسچنج از جمله لوگوهایی است که با وجود طراحی ساده، نظر بسیاری از مخاطبان حوزه مد را به خود جلب کرده است. در لوگوی این برند که با پس زمینه سفید و رنگ مشکی طراحی شده، دو حرف لاتین «A» و «X» را می‌توان مشاهده نمود که بوسیله خطی صاف از یکدیگر جدا شده‌اند.

·برند جی اوکس

برند ایتالیایی جی اوکس که بیش‌تر مخاطبان آن را به دلیل طراحی کفش‌های خلاقانه می‌شناسند، جزو برندهایی است که در سال‌های اخیر ظاهر لوگو خود را به ساده‌ترین شکل تغییر داده است. در حال حاضر لوگو این برند از واژه لاتین «GEOX» با حروف بزرگ و بصورت بلد شده تشکیل می‌شود.

برند جی اوکس

·برند پائولو مارک

پائولو مارک به عنوان یکی از برندهای نوپا در حوزه تولید پوشاک مرادنه، توانسته با طراحی جذاب لوگو برند لباس مردانه پائولو مارک، نام برند خود را در ذهن بسیاری از مخاطبان مد حک کند. لوگوی این برند که عمدتا با پس زمینه مشکی و عناصر بصری طلایی رنگ مشاهده می‌شود، با استفاده از حروف «P» و «M» بصورت در هم تنیده و درون حلقه‌ای بیضی شکل بر روی محصولات این برند قرار می‌گیرد.

اهمیت لوگو در برندینگ

امروزه اکثر کسب و کارهای برای جلب توجه مخاطبان و رسیدن به موفقیت، قدم در مسیر برندینگ می‌گذارند. المان‌های بصری از مهم‌ترین مواردی است که در برندینگ باید به آن توجه کرد. همانطور که مشاهده نمودید طراحی اصولی لوگو برند لباس مردانه نقشی کلیدی در به شهرت رسیدن برندهای پوشاک ایفا کرده است.

شما نیز می‌توانید با طراحی یک لوگوی جذاب و حرفه‌ای برای کسب و کار خود، اثری ماندگار  را در ذهن مخاطبان ایجاد نمایید. متخصصان آی مدیر با تجربه‌ای بالا در حوزه برندسازی، شما را در این مسیر همراهی می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید همین حالا با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

سوالت متداول

رایج‌ترین شیوه طراحی لوگو برای برند لباس مردانه چیست؟

امروزه بسیاری از برندهای مشهور پوشاک به استفاده از لوگوهای ساده و مینیمال روی آورده‌اند. طراحی ساده موجب می‌شود تا مخاطبان به راحتی بتوانند نام برند شما را به خاطر بسپارند.

همچنین بخوانید :  برند کلمبیا برترین برند در تولید کفش ورزشی و کاپشن‌های زمستانی

طراحی لوگو چه تاثیری در برندینگ دارد؟

امروزه اکثر کسب و کارهای برای جلب توجه مخاطبان و رسیدن به موفقیت، قدم در مسیر برندینگ می‌گذارند. المان‌های بصری از مهم‌ترین مواردی است که در برندینگ باید به آن توجه کرد.

چگونه می‌توان از یک لوگو جذاب و متفاوت برای برند خود بهره‌مند شد؟

متخصصان حوزه برندینگ می‌توانند با توجه به حوزه فعالیت کسب و کار شما و سلیقه مخاطبانتان، لوگویی جذاب و مخاطب پسند را طراحی کنند. شما می‌توانید با همراهی متخصصان مجموعه آی مدیر از لوگویی زیبا برای برند خود بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا