لوگو برند سالیان | برندی با کیفیت و محبوب بین ایرانیان!

مجموعه پوشاک سالیان یکی از مشهورترین برندهای پوشاک ایرانی است که با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در صنعت مد و پوشاک توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و خلاقانه در داخل و خارج کشور مشتریان پرشماری را بدست بیاورد. استراتژی برندینگ مناسب در کنار جذابیت لوگو برند سالیان از دیگر عواملی است که در به موفقیت رسیدن این شرکت نقش داشته است.

آغاز سالیان

برند سالیان در سال 1381 بصورت رسمی فعالیت خود را با هدف ارائه طراحی زیبا، تولید منظم، کیفیت استاندارد و توزیع محصولات با شیوه‌های مدرن آغاز کرد. این برند ارائه دهنده انواع پوشاک، کیف، کفش و سایر کالاهای مرتبط برای کلی گروه‌های سنی و جنسیتی مختلف بوده و تمامی محصولات خود را با لوگو برند سالیان به مشتریان ارائه می‌دهد.

لوگو برند سالیان

در سال 1386 شرکت سالیان به صورت رسمی در سازمان منطقه آزاد کیش به ثبت رسید و از آن زمان تا به امروز کلیه فعالیت‌‌های خود را تحت نام سالیان انجام می‌دهد. شرکت سالیان عمده محصولات خود را از شرکت‌های معتبر داخلی تامین می‌نماید.

سبک طراحی محصولات سالیان

سبک طراحی محصولات برند سالیان در حوزه پوشاک مردانه و پوشاک زنانه، کلاسیک و کژوال است. طرح‌های این برند معمولا با تکیه بر ظرافت و توجه به جزئیات منحصر به فرد و زیبایی‌های بصری ویژه طراحی می‌شود.

در طراحی محصولات برند سالیان معمولا از طرح‌ها و الگوهای قدیمی نیز الهام گرفته شده و با استفاده از رنگ‌بندی‌های جذاب جزئیات دقیق تلاش می‌شود تا ترکیبی از الگوهای سنتی و مدرن در اختیار مخاطبان سالیان قرار گیرد.

تولیدات کژوال سالیان، شامل طرح‌هایی می‌شود که در آن‌ها راحتی مشتریان در اولویت قرار می‌گیرد. این طرح‌ها به طور معمول با استفاده از پارچه‌های لطیف و مستحکم ساخته شده و دارای خطوط ساده و طرح‌های کلاسیک نیز هستند.

همچنین بخوانید :  لوگوی برند FENDI تاریخچه، طراحی و تاثیر آن در شناسایی برند 

طراحی سالیان

سبک سالیان به افرادی پیشنهاد می‌شود که به راحتی و زیبایی ظاهر خود به یک اندازه اهمیت داده و به دنبال استایلی جذاب و منحصر به فرد هستند.

بررسی شعبه های برند سالیان

در حال حاضر برند سالیان شعبه‌های مختلفی را در سرتاسر کشور تاسیس نموده و محصولات خود را در شهرهای پرجمعیت و پرمتقاضی به مشتریان ارائه می‌کند. اولین شعبه پوشاک سالیان در شهر کرج و در بلوار طالقانی تاسیس شد.

در حال حاضر برند سالیان دارای 13 شعبه در سرتاسر کشور بوده و در شهرهای مختلفی از جمله: کرج، تبریز، مشهد، تهران، قم و اصفهان محصولات خود را مشتریان ارائه می‌کند.

بررسی لوگو برند سالیان

با نگاه به لوگو برند سالیان اولین موضوعی که توجه را به خود جلب می‌کند سادگی لوگوی این برند است. در طراحی لوگو سالیان از رنگ مشکی استفاده شده و می‌توانید نام برند را در کنار المان بصری آن مشاهده نمایید.

لوگو سالیان

طراحی سایت برند سالیان

گسترش اینترنت موجب شده تا امروزه برندها بتوانند از راه‌کارهای مختلفی برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبان خود استفاده نمایند. برند سالیان نیز به عنوان برندی فعال در حوزه پوشاک روش‌های متفاوتی را برای معرفی خود به مشتریان به کار گرفته است.

وب‌سایت سالیان از اصلی‌ترین ابزارهای برندینگ و بازاریابی این شرکت مشهور به شمار می‌آید. طراحی اختصاصی و تصاویر باکیفیت در امکان خرید بصورت آنلاین موجب شده تا تجربه کاربری مناسبی برای مخاطبان سالیان ایجاد شود.

راز موفقیت سالیان

برند سالیان در اوایل دهه هشتاد فعالیت خود را در حوزه پوشاک آغاز کرد. توسعه برند سالیان با دورانی مصادف شد که استفاده از اینترنت در ایران رواج یافته بود و ابزارهای مختلفی در بستر مجازی برای کسب و کارها در اختیار برندهای مختلف قرار می‌گرفت.

همچنین بخوانید :  امارآشنایی با میشکا آعوکی | برندی لوکس مخصوص کودکان😍

مدیران سالیان توانستند با استفاده مناسب از فضای ایجاد شده، با طراحی سایت اختصاصی، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و طراحی جذاب لوگو برند سالیان نام خود را به عنوان برندی حرفه‌ای در خاطر مخاطبان حک کنند. اگر شما نیز تمایل دارید تا با شناخت مناسب محیط خود استراتژی مناسب را برای جذب مخاطب در نظر بگیرید، می‌توانید با متخصصان مجموعه آی مدیر تماس حاصل فرمایید.

اولین پلتفرم ساخت پروفایل شخصی آی مدیر
اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات برندسازی شخصی با بهترین کیفیت و تحت نظر افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید همین حالا فرایند برندسازی را تحت نظر متخصصان مجموعه آی مدیر آغاز نمایید. برای ثبت نام در آی مدیر کافیست از طریق دکمه زیر در پلتفرم آی مدیر ثبت نام کنید و برند شخصی خود را رایگان بسازید.

سوالات متداول

نقطه آغاز برند سالیان چه بود؟

برند سالیان در سال 1381 بصورت رسمی فعالیت خود را با هدف ارائه طراحی زیبا، تولید منظم، کیفیت استاندارد و توزیع محصولات با شیوه‌های مدرن آغاز کرد. این برند ارائه دهنده انواع پوشاک، کیف، کفش و سایر کالاهای مرتبط برای کلی گروه‌های سنی و جنسیتی مختلف است.

در طراحی محصولات سالیان از چه سبکی اسفتاده می‌شود؟

سبک طراحی محصولات برند سالیان در حوزه پوشاک مردانه و زنانه، کلاسیک و کژوال است. طرح‌های این برند معمولا با تکیه بر ظرافت و توجه به جزئیات منحصر به فرد و زیبایی‌های بصری ویژه طراحی می‌شود.

الگوی به کار رفته در طراحی لوگو برند سالیان چیست؟

با نگاه به لوگو برند سالیان اولین موضوعی که توجه را به خود جلب می‌کند سادگی لوگوی این برند است. در طراحی لوگو سالیان از رنگ مشکی استفاده شده و می‌توانید نام برند را در کنار المان بصری آن مشاهده نمایید.

همچنین بخوانید :  هر آنچه که باید درباره تجربه های لوگو برند بیژن دانست !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا